استانی 08:26 - 25 تیر 1399
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:
ایسنا/اردبیل رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: به دنبال رایزنی با مدیرعامل بانک شهر قرار شد 35 میلیارد تومان تسهیلات جدید به پل قدس تزریق شود.

بانک شهر 35 میلیارد تومان تسهیلات به پل قدس پرداخت می‌کند



حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی ۲۴ تیرماه  در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل توقف پروژه پل قدس نبود اعتبار و بالا رفتن قیمت تمام شده مصالح و تجهیزات مورد نیاز است که این تعلل و تاخیر در تکمیل این پروژه مردم اردبیل را آزرده خاطر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن این پروژه را قبل از پایان سال با تلاش و پیگیری شهردار و اعضای شورای شهر به اتمام برسانند تا رفت و آمد مردم در این مسیر تسهیل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با قدردانی از پیگیری استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای اخذ اعتبار 45 میلیارد تومانی برای تکمیل پل قدس بیان کرد: جذب این منابع در فصل کاری می‌تواند به فعال شدن این پروژه بیش از گذشته کمک کند.

موسوی افزود: با تکمیل و راه‌اندازی پل قدس انتظار می‌رود روان‌سازی ترافیک و عبور و مرور مردم در هسته مرکزی شهر انجام شده و گره موجود گشوده شود.

وی ادامه داد: با فعال شدن کارگاه عمرانی پل قدس و حضور پیمانکاران باید به صورت شبانه‌روزی این پروژه فعال بوده و از فرصت کاری دو سه ماهه در اردبیل برای پیشرفت مطلوب آن استفاده شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار جذب این اعتبارات و تسهیلات بانکی با تلاش مجموعه استان سعی بر این است تا از منابع اعتباری سفر رئیس جمهور نیز به این پروژه کمک شود تا پل زخمی قدس بعد از گذشت سال‌ها تکمیل و راه‌اندازی شود.

موسوی تصریح کرد: هرچند شهرداری در جذب درآمد در این شرایط با مشکلاتی روبرو شده اما با تعریف یک منابع درآمدی پایدار بهتر از این می‌تواند کارهای عمرانی را سروسامان داده و به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه تمام در عمران شهری کمک کند.

انتهای پیام


10619381
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است