استانی 15:13 - 14 اسفند 1399
مدیرکل ورزش و جوانان استان:
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار ورزشکاران استان در رشته تیراندازی با تپانچه در مسابقات کشوری صاحب مقام قهرمانی شدند.

کسب مقام کشوری ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در رشته تیراندازی با تپانچه برای اولین بار

"سید محمد علوی" صبح امروز در نشست شورای ورزش کهگیلویه و بویراحمد افزود: راه اندازی ستاد المپیک استان در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه سه ورزشکار استان (پریسا جهانگیر رکورددار وزنه برداری) (سامان پاکباز دو مدال در رقابت‌های جاکارتا) (علی پیروج رکورددار پرتاب نیزه درکشور) شانس حضور در مسابقات المپیک پیش رو را دارند.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ورزش و جوانان استان هدفگذاری لازم برای کسب کرسی در فدارسیون‌های ورزشی بود و خوشبختانه پنج کرسی در کمیته‌های مختلف ورزش کشور نصیب استان شده‌ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در شرایط کرونا توانستیم با تمام محدودیت‌های موجود در رقابت‌های کنگ فو، هندبال و قایقرانی در مسابقات کشوری صاحب مقام شویم.

علوی تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت باشگاه داری از مهم ترین امور در دستور کار ورزش و جوانان بود و در این راستا تیم فراز بام دهدشت در مسابقات هندبال در رده‌های سنی مختلف موفق به کسب مقام‌های برتر شد.

وی بیان کرد: برای اولین بار ورزشکاران استان در رشته تیراندازی با تپانچه در مسابقات کشوری صاحب مقام قهرمانی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در دولت تدبیر و امید درحوزه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۴ پروژه ورزشی در سال گذشته در استان به بهره برداری رسید و ۹۶ خانه روستایی در دو سال گذشته ایجاد شده‌ است.

علوی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در توسعه ورزش همگانی در کشور بین هفت استان برتر کشور قرار دارد، اظهار کرد: سرانه ورزش در استان ۹۶ سانتی متر است و جز چهار استان برتر کشور در زمینه سرانه ورزش هستیم.

در ادامه این نشست "نادیا صداقت" مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت‌های ورزش بانوان تاکید کرد: دو پارک بانوان در استان ایجاد شده ولی متاسفانه از نظر امکانات و تجهیزات دارای ضعف هستند که خواستار تجهیز این پارک‌ها جهت استفاده بانوان هستیم.

به گزارش ایسنا، وی همچنین خواستار ایجاد جاده سلامت در مناطق مختلف استان شد و بیان کرد: با ایجاد چنین زیرساخت‌هایی می‌توان به ایجاد نشاط در بین خانواده ها کمک شایانی کرد.

انتهای پیام


10977365
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است