استانی 10:06 - 06 مرداد 1394
معاون استاندار یزد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به نقش مهم حضور مردم در موفقیت برنامه‌های حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: رمز موفقیت در مبارزه با موادمخدر، اتکاء به حضور و مشارکت مردم است‌.

رمز موفقیت در مبارزه با موادمخدر اتکاء به مشارکت مردم است ‌

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد،"محمدعلی طالبی" در نشست کارگروه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر استان اظهار کرد: رمز موفقیت کارها در حوزه مشارکت‌های مردمی اتکاء به حضور مردم و میدان دادن به نهادهای برخاسته از متن جامعه مانند سازمان‌های مردم نهاد است.

وی ادامه داد: شایسته است تعامل و هم افزایی بهتری در ارتباط با بخش دولتی و سمن‌ها، تشکل‌های غیردولتی، گروه‌های فرهنگی و هنری و شهرداری‌ها شکل گیرد تا از همه ظرفیت‌ها به نحو بهتری استفاده شود.

طالبی افزود: این ارتباط و پیوند مناسب باید میان خیرین و تشکل‌های مردم نهاد نیز ایجاد شود و شایسته است در جلب حمایت خیرین به عنصر اعتماد توجه بیشتری شود و حداکثر تلاش خود را برای برقراری اعتماد دوجانبه بکار گیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عنوان کرد: صیانت اجتماعی از آسیب‌دیدگان اعتیاد رویکرد جدیدی است که می‌تواند مشارکت بیشتر جامعه را در پرداختن به آسیب‌های اجتماعی از جمله خود اعتیاد به وجود آورد.

وی تصریح کرد: تدوین شیوه نامه اجرایی تعامل با خیرین در حوزه صیانت اجتماعی از آسیب‌دیدگان اعتیاد، فرصتی نظام‌مند در راستای مشارکت مطلوب خیرین و همکاری سازمان‌های مردم نهاد است.

طالبی در پایان نیز عنوان کرد: همانطور که در جلسات قبلی نیز تأکید شده باید از فرصت‌های گردهمایی مردم به ویژه در پارک‌ها و فضاهای سبز شهری برای تبیین برنامه‌ها، اطلاع‌رسانی و توجیه خانواده‌ها نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام


6821308
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است