استانی 00:23 - 29 آذر 1393
تا 3 سال آینده
عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: بر اساس برنامه شهرداری و شورای چهارم این شهر، سرانه فضای سبز در شهر مشهد از 12 مترمربع کنونی به 15 مترمربع می‌رسد.

سرانه فضای سبز مشهد به 15 مترمربع می‌رسد

جواد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با ایجاد فضای سبز در شهر مشهد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی شورای چهارم و کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مشهد، تکمیل کمربند سبز در اطراف این شهر است.

وی افزود: کمربند سبز علاوه بر اینکه در کاهش آلودگی شهر مشهد نقش به‌سزایی دارد، از حاشیه‌نشینی و گسترش شهر مشهد جلوگیری می‌کند و همچنین حد و حدود شهر نیز مشخص می‌شود و دیگر اجازه ساخت‌ و ساز غیرمجاز در اطراف شهر مشهد داده نمی‌شود.

ستاری بیان داشت: در حال حاضر سرانه فضای سبز در شهر مشهد حدود 12 مترمربع است که با کمک شورای شهر و شهرداری مشهد تا سه سال آینده به 15 مترمربع می‌سد.

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهری در ارتباط با مناسب‌سازی کشف‌رود تصریح کرد: در بحث حاشیه شهر که کشف رود نیز بخشی از آن است اقدامات خوبی انجام شده و با پیگیری‌های شورای چهارم در سفر اخیر استانی رئیس‌جمهور نیز به حاشیه شهر مشهد توجه جدی شد.

ستاری عنوان داشت: اعضای شورای شهر در استانداری جلساتی با نوبخت، معاون رئیس جمهور برای ساماندهی حاشیه شهر برگزار و مشکلات حاشیه شهر و کشف رود را پیگیری کردند و طرحی نیز شورای شهر به معاونت معماری و شهرسازی ارائه کرده که در حال بررسی است.

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: قصد داریم کشف رود را تبدیل به باغ‌های گیاه‌شناسی، پارک خطی و مسیر پیاده‌روی اجرا کنیم تا ارتباط بین مزارع از بین برود و برای آبیاری مزارع از فاضلاب کشف رود استفاده نشود.


5450461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است