استانی 17:23 - 03 مهر 1399

تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ۱۹ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد بلوکی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی این مدت بیش از ۱۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد خودرو در محورهای مختلف آذربایجان شرقی ثبت شده است که از این تعداد ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک و ۱۴ درصد نیز اختصاص به وسایل نقلیه سنگین داشت.

وی اظهار کرد: آمار فوق با توجه به اطلاعات به دست آمده از تعداد ۸۲ دستگاه ترددشمار آن لاین در محورها و جاده‌های مواصلاتی مختلف استان ثبت و ضبط شده است.

بلوکی محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی را با بیش از ۲۰ میلیون و ۷۰ هزار، تبریز- صوفیان را با بیش از ۹ میلیون و ۴۹۲ هزار و ایلخچی- آذرشهر را با بیش از ۶ میلیون و ۴۵۳ هزار تردد شلوغ ترین محورها و جاده‌های آذربایجان شرقی اعلام کرد.

وی ادامه داد: محور بناب– مراغه با بیش از ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار تردد نیز در رده چهارم پرترددترین محورهای استان طی ۶ ماهه اول سالجاری قرار گرفته است.

بلوکی اضافه کرد: محورهای رفت و برگشت تبریز- خواجه و محور میاندوآب-ملکان نیز از دیگر محورهای پرتردد آذربایجان شرقی طی ۶ ماه اخیر بوده است.

وی گفت: میانگین متوسط تردد روزانه در محورهای مختلف آذربایجان شرقی افزون بر ۷۶۳ هزار تردد است.


10732353
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است