استانی 09:11 - 18 خرداد 1399
ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: سال گذشته ۱۸۰۰ جوان نیازمند گلستانی با دریافت کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند.

تامین جهیزیه ۱۸۰۰ زوج مددجو گلستانی

عیسی بابایی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در کمک به امر ازدواج نیازمندان، اظهار کرد: این نهاد از سال‌های قبل برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

وی افزود: سال قبل ۱۸۰۰ مورد کمک هزینه ازدواج به جوانان با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به پشت نوبتی بودن ۴۰۰ زوج جوان متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت تورمی سال‌های اخیر، بیشتر کمک‌های انجام شده این نهاد در قالب هدیه‌ای برای تشویق به امر مقدس ازدواج است که امیدواریم با کمک خیران نیکوکار بتوانیم در تسهیل مقوله ازدواج آسان که مورد تأکید دین مبین اسلام است گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد گلستان، بابایی خاطرنشان کرد: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان، هدیه ازدواج پسران و جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و تسهیلات قرض‌الحسنه به زوج‌های جوان و پرداخت تسهیلات اشتغال به دامادان برای ایجاد اشتغال از اهم برنامه‌های کمیته امداد استان در راستای تسهیل ازدواج مددجویان است.

وی، ارائه بسته‌های تشویقی و مساعدت در زمینه ازدواج جوانان و برگزاری دوره‌های آموزشی منسجم و هدفمند ۱۶ ساعته برای انجام مشاوره‌های تخصصی قبل و بعد از ازدواج همسران جوان و دختران در آستانه ازدواج از سایر برنامه‌های کمیته امداد در راستای تسهیل و تحکیم ازدواج مددجویان اعلام کرد.

انتهای پیام


10563264
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است