اجتماعی 10:32 - 03 شهریور 1398
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای در سواحل دریای خزر از بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور خبر داد.

بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز (۳ شهریور) برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و قزوین بارش پراکنده باران و برای شرق هرمزگان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعد ازظهر فردا و پس فردا (۴ و ۵ شهریور) برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و در سواحل غربی دریای خزر بارش خفیف باران انتظار می‌رود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد ازظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه (۶ و ۷ شهریور) با نفوذ جریانات شمالی برای سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی روز پنجشنبه برای شمال استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق وجود دارد.

به گفته وظیفه از امروز تا آخر هفته در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی در ادامه اظهار کرد: از فردا (۴ شهریور) تا پایان هفته دمای در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۴ شهریور) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اوایل شب افزایش باد با حداکثر دمای ۳۶ و حداقل دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۵ شهریور) نیز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای ۳۵ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


10217963
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است