استانی 00:31 - 01 اردیبهشت 1393
مسئول امور بانوان فرمانداری نهبندان خبر داد
مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان از اجرایی شدن بیش از 15 برنامه فرهنگی و ارزشی به مناسبت هفته زن و روز مادر در این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از 15 برنامه به مناست هفته زن در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سعیده شاه‌بیکی یک‌شنبه شب در جمع بانوان شاغل در ادارات شهرستان نهبندان با گرامیداشت روز مادر و هفته زن اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگوی بسیار خوب و کامل برای بانوان و زنان مسلمان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: بانوان در تمامی مراحل و بخش‌های زندگی شخصی و اجتماعی خود باید از صفات و منش این بانوی بزرگوار تبعیت و الگوبرداری داشته باشند.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان با بیان این‌که زنان در تمامی زمینه‌ها نقش موثر و مهمی را ایفا می‌کنند، تصریح کرد: بانوان در تربیت اسلامی و دینی فرزندان نقشی اساسی و انکارناپذیر دارند.

شاه‌بیکی افزود: تربیت فرزند صالح و شناساندن ارزش‌ها و فرهنگ‌های اسلامی به فرزندان، خود سبب می‌شود تا مادران و بانوان نیز در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و مبارزه با تهاجمات جنگ نرم دشمن نقش‌آفرینی کنند.

وی ابراز داشت: هفته زن فرصت مناسبی است که با برنامه‌ریزی صحیح برای تبیین نقش زنان در جامعه و گرامیداشت مقام مادر اقدام کنیم.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان در ادامه خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی با کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان شد.

شاه‌بیکی از اجرایی شدن بیش از 15 برنامه فرهنگی و ارزشی به مناسبت هفته زن و روز مادر در این شهرستان خبر داد.

وی، برگزاری جشن‌های درون‌سازمانی برای تقدیر از بانوان دستگاه‌ها توسط مسئولان هر دستگاه، تقدیر از بانوان نمونه در زمینه‌های مختلف، برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی بانوان در شهر شوسف، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی و مسابقات ورزشی و بومی محلی را از مهم‌ترین برنامه‌ هفته زن در این شهرستان دانست.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی تفریحی، برگزاری کارگاه آموزشی آیین همسرداری، دیدار با مادربزرگ‌های موفق، برگزاری جشنواره لالایی‌خوانی، برگزاری گفتمان مشکلات زنان و خانواده، مراسم شب شعر و مسابقه خوشنویسی در طول ایام، برگزاری کارگاه آموزشی سلامت زنان در شهر شوسف و دیدار با خانواده شهداء از دیگر برنامه‌های هفته زن در شهرستان نهبندان است.


3532916
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است