استانی 20:21 - 27 فروردین 1393
فرماندار گچساران خبر داد
فرماندار گچساران در بازدید از طرح هادی روستای باباکلان، گفت: فاز دوم گازرسانی به روستای باباکلان در اوایل اردیبهشت با اعتبار دو میلیارد ریالی آغاز می‌شود.

آغاز اجرای فاز دوم گازرسانی باباکلان در اوایل اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در بازدید از طرح هادی روستای باباکلان، اظهار داشت: طرح هادی روستایی به معنای ساماندهی وضعیت روستاها در زمینه ساخت پارک، خیابان‌بندی، جدول سازی و بهسازی معابر بوده تا امکانات مطلوب برای مردم روستا فراهم شود.

وی در این سفر از پارک کودک این روستا دیدار کرد و با دهیار روستا در زمینه مشکلات و نواقص موجود در این پارک از جمله نبود درخت و فضای سبز هم‌اندیشی کرد تا در این خصوص چاره اندیشی شود.

رحیمی با سرکشی از چند طرح و پروژه در حال اجرای طرح هادی این روستا، با اشاره به طرح گازرسانی به این روستا تصریح کرد: طرح گازرسانی به روستای باباکلان در حال انجام کار بوده که فاز اول این طرح به طول 14 کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان در حال انجام کار است.

وی با بیان اینکه تاکنون 9.5 کیلومتر کار شده و معادل 75 درصد  پیشرفت فیزیکی داشته، افزود: فاز اول به علت  اینکه مسیر شبکه سنگی بوده و باید با دستگاه پیکرور کار شود زمان اجرای آن طولانی شده است.

فرماندار گچساران ادامه داد: ولی 6 الی 7 کیلومتر دیگر فاز اول با پیش‌بینی صورت گرفته زمان اجرای آن کم‌تر است.

رحیمی با اشاره به فاز دوم این طرح، بیان کرد: فاز دوم طرح گازرسانی به روستای باباکلان به مساحت 22 کیلومتر در حال برگزاری مناقصه است که در اوایل اردیبهشت عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی اعتبار پروژه فاز دوم گازرسانی به روستای باباکلان را 2 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی  امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار گچساران ساماندهی طرح هادی روستایی را تحقق بخشیدن به فرمان رهبری مبنی بر شعار سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برشمرد و ابراز کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا با حمایت‌های خود از دهیاران، با ساماندهی روستاها شرایط زندگی مطلوب را برای روستاییان فراهم کنند.


3501112
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است