ورزشی 16:29 - 28 مهر 1399
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، حرکت ژیمناستیک را در یک مسیر خوب توصیف کرد و با تاکید بر آرامش در استمرار همین رویه، نسبت به کسب سهمیه المپیک این رشته نیز ابراز امیدواری کرد.

امیدواری وزارت ورزش به کسب سهمیه المپیک در ژیمناستیک

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزشی جوانان، مهدی علی نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک از زحمات رییس این فدراسیون در یکسال اخیر در ارتباط با ارتقاء و توسعه ژیمناستیک ایران تشکر و اظهار کرد: ژیمناستیک یک رشته با اهمیت در ورزش محسوب می شود به طوری که پرورش ورزشکاران این رشته با آمادگی جسمانی بالا برای بقیه رشته ها یک اتفاق خوب محسوب می شود.

علی نژاد تعداد بالای علاقه مندان به این رشته را مورد توجه قرار داد و افزود: جمعیت قابل توجه ژیمناستیک بیانگر میزان علاقه مندی و استعداد های خوب این رشته در سطح کشور است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در حوزه قهرمانی آن طور که باید و شاید اتفاقات خوبی رقم زده نشده است اما قدم های مثبتی برداشته شده است که امیدوارم با کسب سهمیه المپیک این رشته نیز همراه شود و در بازی های آسیایی٢٠٢٢ هم موفق به کسب مدال شویم تا این رشته در زمره ورزش های مدال آور ایران در قالب بازی های آسیایی قرار بگیرد .

علی نژاد گفت: مسیری که ژیمناستی طی می کند مسیر خوبی است که با حفظ آرامش منجر به دستیابی و تحقق اهداف نیز خواهد شد و از طرفی برخورداری این فدراسیون از ٢٧٠ هزار ورزشکار سازمان یافته زمینه مناسبی را برای برنامه ریزی با رویکرد مدال آوری فراهم می کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: ژیمناستیک ایران بسیار به کسب سهمیه المپیک نزدیک بود و اگر در رویداد باکو آن اتفاق بد رخ نمی داد و مسابقات پایانی لغو نمی شد قطعا به سهمیه هم دست پیدا می کردیم، اما اکنون نیز فرصت المپیکی شدن برای ژیمناستیک ایران در مسابقات پیش رو وجود دارد.

علی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان هم این رشته مادر را حمایت می کند و با وجود محدودیت های بودجه ای به دلیل فعالیت های خوب، ٣٤ درصد به بودجه فدراسیون ژیمناستیک اضافه شده است.

انتهای پیام


10770997
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است