استانی 19:09 - 15 اسفند 1393
امام‌جمعه شاهرود:
امام‌جمعه شاهرود گفت: والدین باید بیشتر مراقب فرزندانشان در مرحله بحرانی نوجوانی و جوانی باشند.

والدین بیشتر مراقب فرزندانشان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام‌ محمود ترابی عصر امروز در نشست انجمن اولیا و مربیان شاهرود که با حضور خانواده‌های دانش‌آموزان و مسئولان آموزش و پرورش و دبیرستان دوره اول شاهد در نمازخانه این دبیرستان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به موضوع توجه به سن تکلیف دانش‌آموزان اظهار کرد: آگاهی خانواده و پدر و مادر نقش بسیار مهمی در سوق دادن فرزندان در شرف سن تکلیف به‌سوی قرار گرفتن در مقابل خداوند دارد.

وی اضافه کرد: این دوره مرحله مهمی در مواجهه و برخورد والدین با فرزندان است؛ والدین باید مراقب فرزندانشان در این مرحله بحرانی باشند و با متانت و صبر با فرزندان خود رفتار و آنها را با شرایط آشنا کنند.

امام‌جمعه شاهرود دوستی و رفاقت با فرزندان را در مراحل رشد فرزندان مهم عنوان کرد و گفت: باید تلاش شود تا فرزندان در مراحل رشد خود با همراهی والدین درست به اهداف تعیین شده برسند و آینده‌سازان ایران اسلامی باشند.

* خانواده‌ها به اوضاع زمانه واقف باشند

یک کارشناس مذهبی نیز با اشاره به اینکه دشمن برای هر قشر سنی نقشه‌ای پلید دارد، گفت: خانواده‌ها باید به اوضاع زمانه واقف باشند.

رضا کیپور در خصوص برقراری عدالت بیان کرد: حکومتی که به دست رهبری عادل اداره شود، عمری طولانی خواهد داشت و عدالت یعنی قرار گرفتن هر چیز در جایگاه خود رعایت شود.

وی ادامه داد: همه مردم مسلمان جهان باید منتظران واقعی امام زمان (عج) باشند تا با ظهور ایشان، عدالت واقعی در دنیا فراگیر و ظلم و ستم دشمنان اسلام ریشه‌کن شود.

این کارشناس مذهبی با اشاره به جنگ نرم خاطرنشان کرد: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم و جنگ افکار قصد ایجاد اسلام‌هراسی را دارد و از اینکه بیداری اسلامی حتی به اروپا نفوذ کرده، بسیار خشمگین است.

کیپور افزود: خانواده‌های ایرانی و مسلمان باید به اوضاع زمانه عالم باشند و با کنترل هوشمندانه فرزندان خود، آنان را از آسیب‌های جنگ نرم دور کنند؛ دشمن از کودکان مسلمان برای رسیدن به اهداف خود آغاز کرده است و برای هر قشر سنی نقشه‌ای پلید در ذهن دارد.


5986768
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است