استانی 10:45 - 27 فروردین 1393
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: برنامه ورزش پنج سیمای گلستان هدایت شده بود.

برنامه ورزش 5 سیمای گلستان هدایت شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان در خصوص عدم پخش برنامه تلویزیونی ورزش پنج از سیمای مرکز گلستان پس از آخرین برنامه انتقادی که وی پس از مدت‌ها دوری از انتقاد خبرنگاران در آن حاضر و به سوال‌ها پاسخ گفت، اظهار داشت: عدم پخش برنامه ورزش پنج به من ارتباطی ندارد.

وی در واکنش به این موضوع که شما خیلی از آن برنامه ناراحت شدید، ادامه داد: شما نمی‌دانید برنامه‌های آنها چه بود؛ آقای داداشی موضوع زمین فوتبال مینودشت را مطرح کرد اما آن آقا نگذاشت که من توضیح دهم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تاکید کرد: من که می‌دانستم زمین فوتبالی که مطرح کردند مینودشت نبود چون آنها و دوستان دیگر به او اینگونه گفتند.

پاشا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه به نظر شما برنامه هدایت شده بود، با صراحت گفت: بله، اگر خوابگاهی یک سرویس بهداشتی داشته باشد باید من را به عنوان مدیرکل زیر سوال ببرید؟

پاشا تاکید کرد: آقای داداشی در این برنامه گفت خیلی از فوق لیسانس‌ها و دکترها نباید بیایند و مسئولیت‌های هیئت‌ها را بر عهده بگیرند و من آنجا هم گفتم که آقای میرا رئیس هیئت استئفا نوشت و شما دبیر هیئت و دکتری ورزش هستی شما بفرمائید مسئولیت را بگیرید.

داداشی را به عنوان سرپرست هیئت معرفی کردم خودش نخواست

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: در همین اداره کل جلسه‌ای برگزار شد و آقای میرا دوباره استئفای خودش را داد ولی من موافقت نکردم اما من در آن جلسه گفتم که آقای داداشی با توجه به اعلام انصراف آقای میرا شما بفرمائید به عنوان رئیس هیئت سکان هیئت دو و میدانی را بر عهده بگیرید.

پاشا متذکر شد: چون آقای داداشی مدعی شده بود که اعزام تیم و مسائل هیئت هزینه‌ای ندارد و ما هم گفتیم شما بفرمائید که شما به عنوان رئیس هیئت شوید و در آن جلسه من آقای داداشی را به عنوان سرپرست هیئت معرفی کردم ولی آقایان اعتراض کردند و خواهش کردند که من از این موضوع منصرف شود و بعد هم خودش گفت که من اینکاره نیستم و نمی توانم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که برنامه ورزش پنج هم موفق باشد اما اینکه این برنامه دیگر پخش نشد به من ارتباطی ندارد.


3495285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است