استانی 20:40 - 12 فروردین 1394
امام جمعه بابل عنوان کرد
امام جمعه بابل گفت: تحقق شعار امسال در سایه اعتماد متقابل بین دولت و ملت محقق می‌شود.

تحقق شعار امسال در سایه اعتماد بین دولت و ملت

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز در دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی بابل با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی، اظهار کرد: این نامگذاری به نقش موثر دولت برای خدمت‌رسانی و رفع معضلات، مشکلات و تنگناهایی که امروز جامعه با آن روبرو است تاکید دارد.

 وی افزود: با مروری بر تلاش دولت‌های گذشته و این دولت و با توجه به مسئله کارآمدی نظام اسلامی شاهد این مهم هستیم که در طول بیش از سه دهه انقلاب اسلامی، تلاش‌های متعددی برای رفع معضلات و مشکلات جامعه انجام شده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: استمرار این امر در دولت کنونی که با مشکلات متعدد روبروست، فشار تحریم‌های همه جانبه از یک سو و برخی از سیاست‌های گذشته که در این کشور حاکم شده است از سوی دیگر اقتضا می‌کند رابطه مسالمت‌آمیزی بین دولت و ملت برقرار شود.

روحانی خاطرنشان کرد: نباید انتظار حل مشکلات جامعه از بیرون باشیم بلکه باید در درون جامعه به دولت اعتماد کنیم تا دولت کمر همت بسته و برای رفع معضلات اقدام کند، بدیعی است دولت برای رفع مشکلات تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده و اقتضا می‌کند ملت به کمک دولت بشتابد.

این مسئول یادآور شد: نباید بین خود و دولت فاصله بیندازیم، نیاز است خودمان به کمک دولت بشتابیم و برای ایفا و اجرایی شدن مطالبات به حق دولت اسلامی برای رفع مشکل اشتغال و گرانی، تورم و رکود اقتصاد در بازار، نابسامانی اداری، اختلاس‌ها و خباثت‌هایی که در جامعه تحقق پیدا می‌کند تلاش کنیم.

روحانی تصریح کرد: برای جلوگیری این امر و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در دولت، انتظار می‌رود همه دست به دست هم در کنار دولت باشیم تا شرایط مناسبی برای کشور و نظام اسلامی فراهم شود و این امر تنها در قالب همدلی و هم‌زبانی آحاد مردم با نظام اسلامی و دولت انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اگر دولت همدل با مردم باشد و با نگاه به آراء و نظرات به توانمندی‌ها و آرزوهایی که مردم در درون و دل خود دارند توجه کند این مسئله سبب همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت می‌شود، لذا دولت همان چیزی می‌خواهد که ملت و مردم ما می‌خواهند.

روحانی اظهار کرد: رعایت این مسئله بهترین شرایط را برای ملت و امت فراهم می‌کند تا از طریق شرایط بهتر، مناسب‌تر و صفایی که در دل جامعه وجود دارد شاهد موفقیت بیشتر دولت در سال جدید باشیم.

وی با گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی گفت: روز جمهوری اسلامی روز تحقق آرزو‌های بزرگ، روز حاکمیت نظام اسلامی و مبارک‌ترین روز برای ملت ماست.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه ملت و دولت همدلی و هم‌زبانی در حفظ نظام اسلامی است، گفت: باید دست به دست هم نظام را از معرض هجمه‌های دشمن حفظ کرد.


6123835
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است