ورزشی 01:46 - 23 بهمن 1394
معاون ورزش باشگاه ملوان بندرانزلی معتقد است که اگر شفاف سازی باشد همه واقعیات را بدانند درگیری و ناراحتی به وجود نمی‌آید.

محمود پیشگاه هادیان معاون ورزشی باشگاه ملوان بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخگوی سوالات شد.



وی در خصوص مسائلی که در تمرین روز چهارشنبه انزلی چی‌ها رخ داد گفت: مسئله خاصی پیش نیامد و تعدادی از هواداران تیم که به تشویق کادر فنی پرداخته بودند با عده ای از هواداران که منتقد کادر فنی بودند درگیری پیدا کردند که البته این مشکل حل شد و حمید استیلی هم با هواداران به گفتگو پرداخت و پس از آن تمرین ملوان ادامه یافت.

 

پیشکسوت فوتبال انزلی در خصوص عملکرد کادر فنی و حمایت باشگاه از آن گفت: نباید یک مسئله ای را فراموش کرد و آن هم شفاف سازی است همه باید بدانند که توان یک باشگاه چقدر است و تنها نمی‌توان گفت اگر فلان مربی برود و فلان مربی بیاید مشکلات حل می شود.



به طور مثال در خصوص درگیری هواداران باید گفت که این مشکلات در همه فوتبال ما وجود دارد و تنها محقق انزلی نیست ما در شهرهای دیگر هم می بینیم که هواداران به شرایط تیممشان معترض هستند ما اگر می خواهیم موفق باشیم نباید ایده آل گرا باشیم بلکه باید واقع گرا باشیم در حال حاضر باشگاه حمایت خوبی از کادر فنی انجام می دهد چون در شرایط فعلی هم کادرفنی تلاش زیادی می کند و هم مسئولان باشگاه.

 

وی در ادامه افزود: فراموش نکنیم که برای موفقیت یک تیم یا یک باشگاه عامل یک مربی یا بازیکن مهم نیست و همه اعضای تیم از حسابدار تا هیئت مدیره و کادر فنی باید یکی باشند تا تیم نتیجه دلخواهش را بگیرد، در غیر این صورت نمی‌توان انتظار دیگری داشت، هواداران باید بدانند که تیم ما چه شرایطی دارد و علت آن هم چیست، تیم ملوان به دلیل شرایط اقتصادی که وجود دارد به مانند سایر تیم ها دچار مشکلات مالی است و حتی می توان گفت مشکلات ما نسبت به آنها کم تر است برخی از باشگاه ها توان آن را دارند که 3 یا 4 میلیارد هزینه خرید 4،5 بازیکن بکنند اما ما چنین توانایی نداریم و نمی‌توانیم این گونه عمل کنیم یا برخی از بازیکنان تصور می کنند که چون تمام مبلغ قراردادشان را نگرفته‌اند باید خیلی خوب بازی نکنند، در حالی که در شرایط فعلی کشور اگر بازیکنی در هر باشگاهی بتواند یک سوم مبلغ قراردادش را بگیرد باید بسیار خوشحال باید متاسفانه وقتی مبلغ قراردادها هم بالا می رود هواداران تصور می کنند سطح بازی ها هم بالا رفته در صورتی که چنین نیست و سطح بازی ما همین است.

 

محمود پیشگاه هادیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا ملوان به مانند دوران گذشته است موفق نیست گفت: از زمانی که پول وارد فوتبال شد و لیگ حرفه ای شد تیم های اصیل زیادی از میان رفتند ما از گذشته بازیکن‌های خوبی تربیت می کردیم اما بازیکنان به خاطر پول به باشگاه ها و شهرهای دیگر می رفتند و همین موضوع باعث شد ما افت زیادی داشته باشیم متاسفانه حالا هم وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست و همین موضوع باعث شده است تا ما نتوانیم کاری بکنیم متاسفانه در این شرایط و به دلیل شفاف نبودن برخی مسائل ما مجبور شده ایم پول‌هایی را که هم داریم در بخش های مختلف هزینه کنیم، به طور مثال دنیا مالی تنها به دلیل علاقه ای که به ملوان دارد 4 میلیارد برای این تیم هزینه کرده است اما همه این هزینه ها صرف تعمیر زمین، اجاره زمین، ساخت جایگاه دوربین و ... شده است متاسفانه ما از هیچ کسی هم در انزلی پولی نمی‌گیریم منطقه آزاد و اداره گمرک انزلی هم به دلیل مشکلات مالی که درگیر آن هستند توانایی کمک کردن را ندارند و ما تنها با همدلی و کمک همه انزلی چی‌ها سرپا هستیم.

 

وی افزود: فراموش نکنید که اگر در سال گذشته حمایت مردم انزلی نبود ما سقوط می کردیم.

 

معاون ورزشی باشگاه ملوان بندرانزلی در انتها گفت: جا دارد همین جا از هواداران بگویم که تنها با حمایت آنها است که ما می توانیم زنده باشیم در سال‌هایی که تمام تیم های اصیل و قدیمی رو به انحلال هستند ما فقط به خاطر هواداران زنده هستیم.

 

نباید فراموش کنیم که راه چاره خروج از بحران ما تغییرات در کادر فنی و... نیست بلکه همدلی است ما هدایتی را آوردیم اما بعد از مدتی خواستیم که برود این کار ما چه تاثیری داشت یا فلان مربی رفت یا فلانی آمد همه بدانند که باید در این شرایط از تیم حمایت کنند پشت تیم باشند تا ما بتوانیم موفق بشویم و زنده بمانیم، متاسفانه با شرایطی که وجود دارد فوتبال ما حرفه ای نیست و تنها نام حرفه ای دارد، هواداران بدانند که در این شرایط وضع ما همین است و ما را حمایت کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 




7675382
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است