سیاسی 12:30 - 23 دی 1395
رییس مجلس سنای اردن، با ارسال پیام کتبی به همتای ایرانی خود درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس مجلس سنای اردن به علی لاریجانی

 به گزارش ایسنا « فیصل الفایز »رئیس مجلس سنای اردن با رسال پیام کتبی خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، همدردی خود را به مجلس شورای اسلامی و ملت ایران اعلام  کرد .

 به گزارش سفارت ایران در اردن ،امیر حسن بن طلال ولیعهد سابق و عموی پادشاه اردن نیز ضمن تماس تلفنی با سفیر کشورمان در امان  و ارسال پیام مکتوب برای ریاست جمهوری اسلامی ایران مراتب تسلیت و همدردی خود را بدین منظور به دولت، ملت و خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی ابراز  کرد.

«حازم خطیب» مدیرکل تشریفات وزارت خارجه اردن هم با حضور در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران  به نمایندگی از سوی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه و امور اتباع کشور اردن هاشمی و اعضای وزارت متبوع، ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به دولت و ملت ایران به  ویژه وزارت امور خارجه ایران تسلیت گفت و دفتر یادبود را امضاء کرد.  

 به گزارش ایسنا ،ملک عبدالله دوم پادشاه کشور اردن هاشمی  نیز در روز دوشنبه طی پیامی خطاب به  حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و با دولت و ملت ایران اسلامی ابراز همدردی کرد.

 انتهای پیام


8654453
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان با استفاده از ریز پرنده‌ها پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است