ورزشی 15:42 - 22 بهمن 1394
دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد فردا در حالی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد که شرایط ویژه ای بر دو تیم حاکم است.

پرسپولیس – فولاد (آمار تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، دو مربی صاحب سبک کروات حاضر در فوتبال ایران مطمئنا به دنبال ارائه بهترین بازی فصل در غروب جمعه خواهند بود و مطمئنا هوادارانی که فردا در آزادی حاضر خواهند شد از دیدن فوتبال تماشایی سیراب خواهند شد.



در ادامه نگاهی می اندازیم به نکات آماری و تصویری این دیدار؛


خط حمله خطرناک پرسپولیس

پرسپولیس در تمام بازی های این فصل خود دروازه حریفان را باز کرده و این کار را برای علی سلیمی که برخلاف نیم فصل اول، شرایط مناسبی را در نیم فصل دوم تجربه می کند به دنبال خواهد خواهد داشت. خصوصا اینکه پرسپولیس در نیم فصل دوم به تمام رقبای خود دو گل زده است.







* پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر 2 برد و سه تساوی کسب کرده و 10 گل زده در برابر 6 گل خورده باعث شده تا آنها تنها 9 امتیاز از آن خود کنند.




* فولاد خوزستان در 5 دیدار اخیر خود در لیگ برتر 3 برد و دو تساوی کسب کرده و موفق شده پدیده، استقلال خوزستان و سپاهان را شکست دهد و برابر راه آهن و گسترش فولاد به تساوی یک بر یک دست یافت تا روند صعود خود را آغاز کند.







 
* فولاد خوزستان 0 – 2 پرسپولیس؛ این نتیجه در دور رفت باعث شد تا فولاد در آخرین رتبه لیگ برتر جا خوش کند و پرسپولیس قعرنشین تا پیش از این بازی با دو پله صعود در رتبه چهاردهم حضور یابد تا سرخ‌ها که یک پنالتی را هم از دست داده بودند از اهواز دست پر بازگردند.








* پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود در استادیوم آزادی 4 برد و یک تساوی رقم زده است. تنها تساوی آنها بازی برابر سپاهان بود که در هفته گذشته در آزادی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و آنها استقلال اهواز، گسترش فولاد، ملوان انزلی و استقلال خوزستان را با شکست بدرقه کرده اند.







 
* فولاد از 5 بازی اخیر خارج از خانه خود 2 برد، یک شکست و 2 تساوی در کارنامه اش ثبت شده است. پیروزی برابر دو تیم همشهری استقلال خوزستان و اهواز و تساوی برابر راه آهن و گسترش و در کنار شکست مقابل ملوان انزلی 5 دیدار خارج از خانه این تیم را رقم زده است.









* پرسپولیس در جدول بازی های خانگی با کسب 4 برد 3 تساوی و دو شکست و 15 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته اند و پیروزی در این بازی می تواند آنها در این قسمت بخش صدرنشین کند.







* فولاد در بازی های خارج از خانه‌ی خود با 2 برد، 4 تساوی و سه شکست در مقابل 8 گلی که به ثمر رسانده 9 گل دریافت کرده تا با 9 بازی خارج از خانه و 10 امتیاز در رتبه یازدهم جدول حضور یابد. برد برابر پرسپولیس می تواند آنها را تا رتبه ششم جدول بالا بکشد.









* دو تیم در 5 دیدار اخیر برابر یکدیگر هیچگاه به تساوی نرسیده اند و 3 برد برای فولاد و 2 پیروزی برای پرسپولیسی ها در این 5 بازی رقم خورده است. 7 گل زده برای سرخ های تهرانی در برابر 7 گل سرخ های اهوازی دو تیم را در به ثمر رساندن گل برابر یکدیگر به تساوی رسانده است.







 




7674625
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است