اجتماعی 21:52 - 02 مرداد 1393
ساری - ایرنا - مردم گلوگاه ، شرقی ترین شهر مازندران با اشاره به اینکه روز قدس از جمله مظاهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است تاکید کردند برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

یکی از فرهنگیان گلوگاه روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : روز قدس از جمله مظاهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است .



ˈمرتضی کریمیˈ ادامه داد : روز جهانی قدس یکی از یادگاران حضرت امام خمینی (ره) است که بر عموم مردم لازم است در بزرگداشت این روز از هیچ کوششی دریغ نکنند.



وی افزود: حضرت امام (ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام قدس، نگذاشت مظلومیت ملت دردمند فلسطین به فراموشی سپرده شود.



یک دانشجو نیز حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضروری دانست.



ˈمیلاد صبوریˈ حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را بهترین راه برای نشان دادن وحدت مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.



وی افزود: حضورمردم در راهپیمایی این روز علاوه براعلام ضدیت با استکبار در ابعاد گسترده تری می تواند زمینه ساز برای حکومت واحد جهان اسلام باشد.



شهروند دیگری نیز گفت : حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس برای تبیین و تبلور وحدت جهان اسلام در مقابل آمریکای جنایتکار ضروری است.



ˈمجید اکبریˈ با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: وظیفه رسانه های گروهی این است که در خصوص ترغیب مردم به حضور در این عرصه اطلاع رسانی کنند .



یکی از دانش آموزان گلوگاه هم به ایرنا گفت : روز جهانی قدس به عنوان یادگار امام خمینی (ره) نقطه اتحاد ملت های مسلمان جهان و روز حمایت از فلسطین و قدس است.



ˈسعید حسینیˈ ادامه داد : روزقدس ، روزبیداری مسلمانان و هشداری برای همه ابرقدرتهای دنیا و عاملی مهم برای وحدت بین مسلمانان جهان محسوب می شود.



وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ادامه داد: این زمان فرصتی برای انعکاس اعتقادات مذهبی مسلمانان به جهانیان است.



یکی از بازاریان گلوگاه گفت : حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی این روز به عنوان حرکتی عظیم می تواند نوید بخش و بسترسازی برای حکومت امام عصر(عج ) باشد .



ˈعسگر مدانلوˈ ادامه داد : روز قدس از یادگارهای امام راحل و با هدف ایجاد وحدت بیشتر در بین مسلمانان جهان پایه گذاری شده است.



وی افزود :آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزه داران با برگزاری راهپیمایی روز قدس اتحاد و همدلی خود را به جهانیان اثبات کرده و زیاده خواهی های دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.



وی بر لزوم همکاری سازمان ها و دستگاه ها در برپایی هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: مظلومیت مردم فلسطین می طلبد که همگام با آن ها، فریاد مسلمانان به گوش جهانیان برسد .



یک خانم خانه دار نیز گفت : روز قدس، روز آزمایش بزرگ برای ملت های مسلمان در مقابله با استکبار جهانی به شمار می رود .



وی افزود : همه مـا وظیفه داریم تا در آخرین جمعه مـاه مبارک رمضان که توسط امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده با حضوری گسترده حمایت خود از ملت ستمدیده فلسطین را به منصه ظهور رسانده و با آرمانهای امام تجدید میثاق کنیم.



یک کارمند گلوگاهی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس ازپشتوانه مردمی برخورداراست گفت: مردم مسلمان جهان این روز را باشکوه تراز سالهای گذشته برگزار خواهند کرد.



ˈعبدالرضا محمدیˈ افزود : مردم گلوگاه همواره در خط مقدم حمایت از انقلاب اسلامی و برادران مسلمان خود در سراسر جهان حضور داشته و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس در دل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی وحشت ایجاد می کنند.



وی افزود : باتوجه به اقدامات وحشیانه رژیم نامشروع اسرائیل درفلسطین اشغالی لازم است تمام مردم مسلمان با حضورگسترده خشم خود را از وحشیگری های این رژیم غاصب نشان دهند.



یکی دیگر از شهروندان نیز با اشاره به توطئه های دشمنان در منطقه گفت: وظیفه همه ملت ایران است که جهت دفاع و حمایت از مظلومان جهان در راهپیمایی روز قدس حضور یابند.



ˈمرتضی اسماعیلیˈ ادامه داد : حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به معنای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین است و تا آزادی این ملت چنین حمایتهایی از سوی مردم ایران ادامه دارد.ک/4



7331/608

انتهای پیام /*






4318630
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری تهران در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با دبیرخانه دائمی این جشنواره همکاری می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی به جنایت ختم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۹ استان، از امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین تصادفات فوتی عابرین در شهر تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های شهید حکیم، همت، نواب، چمران، زین الدین و بابایی پرحجم است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های حکیم، همت، آبشناسان، نواب، چمران، زین الدین، بابایی و میدان سبلان پر حجم ،آزادراه و بزرگراه سعیدی فعلا خلوت هستند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است