استانی 18:06 - 12 خرداد 1399
ایسنا/اصفهان معاون آموزش جهاددانشگاهی واحد اصفهان از بازگشایی مجدد مراکز آموزشی و همچنین برگزاری بیش از ۷۰ عنوان دوره و وبینار تخصصی کوتاه مدت از زمان گسترش ویروس کرونا به صورت الکترونیکی (آنلاین) و خبر داد.

بازگشایی مجدد مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان  از ۱۳ خرداد

افسون نیازبخش با اعلام بازگشایی مجدد مراکز آموزشی از ۱۳ خردادماه بر اساس مجوزهای اخذ شده، اظهار کرد: طبق مجوزهای اخذ شده، مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از تاریخ ۱۳ خرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی می شود.

وی افزود: ثبت نام دوره های آموزشی ترم تابستان از تاریخ ۱۳ خردادماه آغاز شده و شروع کلاس‌های حضوری از تاریخ ۷ و ۸ تیر ماه است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اعلام کرد: به جهت رعایت پروتکل ها حداکثر ظرفیت کلاس‌های حضوری به ۵۰ درصد نسبت به گذشته و ساعت آموزشی کلاس‌ها به یک ساعت کاهش یافت.

نیازبخش گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری، مرکز آموزش های الکترونیکی جهاددانشگاهی اصفهان با ارائه شیوه نوینی از آموزش و در راستای رسالت آموزشی خود، شرایط جدیدی را به منظور پاسخگویی به نیازهای آموزشی فراگیران و با هدف تداوم آموزش ها به صورت مجازی و آنلاین فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، وی افزود: حدود هفتاد دوره و وبینار آنلاین در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان طی دو ماه جاری برنامه ریزی و اجرا شده است و بیش از ۲۰۰۰ نفر در این دوره ها شرکت داشتند.

معاون آموزشی واحد اصفهان گروه های آموزشی ارائه شده به صورت آنلاین را برگزاری دوره های زبان های خارجه، پزشکی، هنر، علوم انسانی، فنی مهندسی، کامپیوتر و حسابداری بیان کرد.

نیازبخش ادامه داد: در کنار دوره های برگزار شده، برنامه ریزی جهت اجرای دوره های آموزشی تخصصی علوم تربیتی مانند تربیت مربی، مدیر و موسس مهدکودک، کاربرد روش مونته سوری در آموزش کودکان و همچنین برنامه ریزی جهت اجرای  دوره های تخصصی گروه علوم پزشکی همچون تکنسین داروخانه، دستیار کنار دندانپزشک و مدیریت زخم همراه با اعطای مدرک معتبر جهاد دانشگاهی نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: در دوره های هنر نیز جهاد دانشگاهی واحد اصفهان توانسته است علاوه بر وبینارهای عکاسی، دوره های تخصصی عکاسی با موبایل و دوربین را نیز به صورت آنلاین برگزار کند. همچنین این واحد برنامه ریزی خود را برای دوره های مجازی زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان نیز انجام داده و ترم کودکان خود را آغاز کرده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با برشمردن خصوصیات سامانه آموزش آنلاین جهاددانشگاهی واحد اصفهان، گفت: این سامانه بر روی همه مرورگرها و بر روی کامپیوتر، موبایل و تبلت قابلیت اجرا دارد. محیط آموزشی نرم افزار کاملا تعاملی و دو طرفه است و استاد و فراگیر امکان به اشتراک گذاری صدا تصویر و محیط دستکاپ و نرم افزارها و صفحات وب را دارند. هچنین نمایش فایل های PDF و پاورپوینت و تخته مجازی برای یادداشت نویسی فراگیر و استاد و همچنین ساخت اتاق های استراحت برای گروه بندی فراگیران از دیگر ویژگی های این سامانه است.

وی با تاکید براینکه تمام مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی  واحد اصفهان در شهر اصفهان و شهرستان‌های شاهین شهر و زرین شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای فراگیران هستند، تصریح کرد: متقاضیان و علاقه مندان می توانند از طریق سامانه آموزش جهاددانشگاهی به آدرس danesh.jdisf.ir از لیست دوره‌های آنلاین و حضوری مطلع شوند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی آنلاین به ادرس سایت  jdisf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام


10556772
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است