استانی 20:09 - 02 آبان 1393
با اجرای طرح تحول سلامت حاصل شد
رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان اینکه میزان سزارین در این بیمارستان از زمان اجرای طرح تحول از 37 به 28 درصد رسیده است، این رقم را در محدوده استاندارد کشوری دانست.

کاهش 9 درصدی میزان سزارین در بیمارستان امام خمینی دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، امین یوسفی‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز نخست ارتقای هتلینگ بیمارستان امام خمینی دهدشت با اعتباری بالغ بر 295 میلیون تومان انجام گرفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت تصریح کرد: در راستای ارتقای کیفیت هتلینیگ بخش‌های اطفال، گوش، حلق و بینی این بیمارستان تاکنون تعمیر و مرمت شده و آماده بهره‌برداری است.

یوسفی‌نیا افزود: توسعه تجهیزات رفاهی بیمارستان به انجام رسیده و فاز دوم آن با تعمیرات بخش‌های زنان، جراحی و اتفاقات در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به سیاست وزارت بهداشت در ترویج زایمان طبیعی، با بیان اینکه برنامه کاهش سزارین و افزایش زایمان طبیعی در بیمارستان دهدشت اجرا شده است، افزود: این بیمارستان از لحاظ درصد سزارین جزء پایین‌ترین آمارهای کشوری قرار دارد.

به گفته یوسفی‌نیا از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت میزان سزارین در بیمارستان دهدشت با شدت بیشتری کاهش یافته به طوری از 37 درصد به 8/28 رسیده است و این رقم در محدوده استاندارد کشوری قرار دارد.


5028638
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است