ورزشی 22:28 - 01 تیر 1397

اظهارات کاپیتان و سرمربی تیم ملی والیبال پس از پیروزی مقابل کره

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران موفق شد در نخستین دیدار هفته پایانی خود در لیگ ملت‌های والیبال کره جنوبی را ۳ بر یک شکست دهد. سرمربیان و کاپیتان های دو تیم در نشست خبری حاضر و سعید معروف از نبود مسئولان در سالن ابراز خوشحالی کرد.

معروفخوشحالم مسئولی در سالن نبود

سعبد معروف در خصوص این بازی گفت: انتظار بازی سخت را پس از چهار هفته داشتیم. کره بازی را خوب شروع کرد، ولی خوب تجربه تیم ما کمک کرد و در امتیازهای حساس خوب عمل کردیم. بازیکنان جوان تیم خود را کنترل و بازی خوبی را نمایش دادند. خوشحالم مسئولی در سالن و در وی آی پی ای ندیدم. فقط و فقط به احترام مردم بازی می کنیم، این مردم خستگی از تن ما بیرون بردند. امروز انتظار این استقبال را نداشتم مردم نشان دادند که نتیجه برایشان مهم نیست، ان شالله بتوانیم در ادامه خوشحالشان کنیم دست تک تک آنها را می بوسیم.

کولاکوویچیلی و توخته باید به تیم ملی احترام بگذارند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز درباره پیروزی تیمش مقابل کره جنوبی اظهار داشت: نخست از سرمربی کره که چنین صحبتی هایی راجع به بازیکنانم کرد تشکر می کنم. پس از صحبت های معروف راجع به بازی صحبت کردن سخت شد اما از تماشاگران تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند. تبریک اصلی را به بازیکنان جوانم می گویم که تلاش آنها برای کیفیت فردی بازیشان بود. انتظار من این بود پس از این سفرهای طولانی بازی سخت باشد. اما یکی از دلایل کندی برخی از بازیکنان مانند معروف و شفیعی خستگی راه بود. دفاع بازیکنان کره در برخی مواقع کار را برای ما سخت کرد. خوشحالم که در نهایت پیروز شدیم.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که با توجه به صعود نکردن ایران آیا در بازی های تهران استراتژی متفاوتی خواهید داشت؟ گفت: تفاوت چندانی ندارد. تغییر تاکتیک با توجه به حریف مقابل است. ما شانس صعود را از دست دادیم اما پیروزی برای ما مهم است و در دو بازی آینده برای پیروزی خواهیم جنگید.

او درباره بی انضباطی یلی و توخته و اخراج از تیم ملی گفت:  وظیفه دارم مثل همیشه صادق باشم، من همیشه حامی بازیکنان جوان بودم و می دانم آنها آینده والیبال ایران خواهند بود. توخته در هفته  سوم لیگ ملت ها خوب کار کرد انتظار داشتم پس از بازگشت در ایران در تمرینات تیم «ب» حاضر شود اما اینکار را نکرد. می دانم جوان است اما نمی دانم چرا متوجه این موضوع نشد. یلی نیز همانطور، به من خبر رسید یلی تنها شش -هفت روز با تیم ب کار کرد. اینها باید به بازیکنان دیگر با تمرین کردن احترام می گذاشتند اما این کار را نکردند. این بازیکنان علاوه بر تیم ملی باید به تماشاگران نیز احترام بگذارند و نباید این اشتباه را می کردند. یلی و توخته امروز می توانستند به تیم ملی کمک کنند اما کمک بدون تمرین ممکن نیست. انتظار داشتم آنها به تیم ملی احترام بگذارند، هر اشتباهی تنبیهی دارد و باید به اشتباه خود پی ببرند. از کلمه تنبیه استفاده کردم نگران نباشید می خواهم اینها متوجه اشتباه شوند. مطمئن باشید در آینده آنها ذهنیت خود را نسبت به تمرین تغییر خواهند داد. مطمئن باشید این اتفاق می افتد. این اتفاق پیامد خوبی را خواهد داشت.

 


9819028
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به سال‌های سختی که استقلال سپری کرده است، هواداران لایق این همه استرس نیستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین به صدر جدول لیگ برتر فوتبال برگشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد با یک گل فولاد خوزستان را در ورزشگاه خانگی اش شکست دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است