اجتماعی 12:54 - 29 فروردین 1398
وزیر کشور گفت: به منظور اطمینان از توزیع عالمانه و عادلانه کمک‌ها، باید تمامی کمک ها به مناطق سیل‌زده در پایگاه اطلاعاتی قرارگاه ثبت و ضبط شود و همچنین محل هزینه کرد و پرداخت این کمک‌ها نیز مشخص شود تا گزارش دهی شفاف صورت پذیرد

تاکید وزیر کشور بر شفافیت و توزیع عادلانه کمک‌های مردمی در مناطق سیل‌زده

به گزارش ایسنا، در نشستی که صبح پنج شنبه، ۲۹ فروردین ماه در محل وزارت کشور برگزار شد، دبیران ۵ کمیته تخصصی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، گزارش اقدامات و پیگیری های کمیته های تخصصی را ارائه کردند.



در مطالب ارائه شده از سوی هر یک از کمیته ها، همچنین شرح وظایف و ماموریت های کمیته که در نخستین جلسه کمیته به تصویب رسیده بود، به رئیس قرارگاه نوسازی و بازسازی گزارش شد.دبیران کمیته‌های تخصصی قرارگاه، مقرر شد دستگاه‌های اجرایی عمل‌کننده در روند بازسازی و نوسازی که به تناسب ماموریت های خود در یک یا چند کمیته تخصصی عضویت دارند، جدول‌زمانبندی برنامه ها و اقدامات خود را به قرارگاه اعلام کنند.همچنین مقرر شد هر یک از کمیته ها با جدیت و دقت وظایف خود را در قرارگاه و با حضور در مناطق سیل زده پیگیری کنند.



رحمانی فضلی - رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده، پس از استماع گزارش دبیران کمیته‌ها، جانشین و مسؤول پیگیری مصوبات قرارگاه و اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدید متناسب با گزارش های ارائه شده، ضمن تکریم همت عالی و روحیه نوع دوستی مردم عزیز و شریف ایران و برخی کشورهای همسایه، بر ضرورت ساماندهی دریافت و توزیع کمک ها تاکید کرد.



وی ادامه داد: به منظور اطمینان از توزیع عالمانه و عادلانه کمک ها، باید تمامی کمک ها به مناطق سیل‌زده در پایگاه اطلاعاتی قرارگاه ثبت و ضبط شود و همچنین محل هزینه کرد و پرداخت این کمک‌ها نیز مشخص شود تا گزارش دهی شفاف صورت پذیرد.



براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،رحمانی فضلی همچنین تأکید کرد: رسانه‌ها باید در کنار قرارگاه، با نظارت مسئولانه خود، به سرعت و سلامت کار کمک کنند و البته از افزایش توقعات و مطالبات خودداری کنند.

انتهای پیام


10106119
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است