سیاسی 18:33 - 01 تیر 1396
رحیمی به ایسنا خبر داد
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران از تایید انتخابات در شهرستان‌های شهریار،‌ پاکدشت و دو بخش شریف آباد و چهاردانگه خبر داد و گفت که تصمیم‌گیری نهایی درباره وضعیت انتخابات شوراها در دو حوزه پرند و کهریزک به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات واگذار شد.

تایید انتخابات شوراها در برخی از شهرستان‌ها و بخش‌های تهران با ابطال صندوق و آرای برخی منتخبین

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تایید انتخابات شوراها در استان تهران گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده درباره شکایات واصله و گزارشات دریافتی از اشخاص و مراجع مختلف در انتخابات شورای اسلامی در استان تهران، صحت انتخابات در اکثر بخش‌ها و شهرها تایید شد.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراها در 6 شهر و 16 بخش در روستا امروز (پنجشنبه) مورد رسیدگی نهایی قرار گرفت، بیان کرد: بر این اساس صحت انتخابات شهرستان شهریار با پیشنهاد ابطال دو صندوق رای تایید شد. در شهرستان پاکدشت نیز پیشنهاد شد که دو صندوق پارچین ابطال شود و بر این اساس انتخابات مورد تایید هیات نظارت استان تهران قرار گرفت.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران ادامه داد: در بخش شریف آباد شهرستان پاکدشت نیز پیشنهاد شد که آرای سعید پازوکی به عنوان عضو منتخب علی البدل باطل شود و با این ابطال انتخابات در شریف آباد تایید شد. در شهر چهاردانگه مربوط به شهرستان اسلامشهر که بحث‌های زیادی پیرامون آن مطرح بود، پیشنهاد شد آرای اکرم عبیری و جعفر مرادی باطل شود و انتخابات در این شهر نیز مورد تایید قرار گرفت.

رحیمی درباره وضعیت تایید انتخابات در حوزه پرند مربوط به شهرستان رباط کریم و حوزه کهریزک مربوط به شهرستان شهر ری گفت: با توجه به پیشنهاد هیات‌های اجرایی و نظارت این دو شهرستان مبنی بر ابطال کل انتخابات در این حوزه‌ها قرار شد که تصمیم‌گیری نهایی به هیات مرکزی نظارت واگذار شود، چون دیگر زمان لازم برای بررسی کل حوزه در اختیار هیات‌ها وجود ندارد.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران خاطرنشان کرد: صحت انتخابات در اکثر بخش‌ها و شهرهای استان تهران در هیات نظارت استان به تایید رسید که شنبه فهرست کامل آن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پیش از این انتخابات شوراها در 9 شهرستان استان تهران به تایید هیات نظارت رسیده بود، افزود: این 9 شهرستان شامل تهران،‌ پیشوا،‌ رباط کریم، ‌دماوند، فیروزکوه، قدس، قرچک، ورامین و شمیرانات (لواسان و شمشک) است، همچنین انتخابات شوراها در اکثر بخش‌های استان تهران نیز با احتساب رسیدگی‌های جدید مورد تایید هیات نظارت استان تهران قرار گرفتند.

انتهای پیام


9195269
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  امیر سرتیپ آشتیانی به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به قزاقستان سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست معاونان وزرای امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه بریکس با حضور علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در مسکو آغاز به کار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی گفت: ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است