گوناگون 21:23 - 17 بهمن 1394
جوایز سی و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت در سال ۱۳۹۴ اعلام شد.

اعلام جوایز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملت

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌اندازبانک ملت ۸۵۲ میلیارد ریال جایزه نقدی به سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه تعلق خواهد گرفت.

یک‌هزار و ۵۵۶ کیلومتر اسکناس ۵۰ هزار ریالی برای 1000 تن به تساوی، 1000کمک هزینه ۳۰ میلیون ریالی خرید صنایع‌دستی در قالب شهروند/هدیه کارت و ۵۰۰ هزار جایزه نقدی ۷۰۰ هزار ریالی، جوایز این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت خواهد بود.

سی و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت از ابتدای سال ۹۴ آغاز و امتیاز دارندگان حساب‌ها از آن تاریخ محاسبه می‌شود.

در قرعه‌کشی امسال هر ۵۰۰ هزار ریال برای حساب‌های ریالی و برای حساب‌های ارزی هر ۱۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها در هر روز، یک امتیاز دارد و شرط شرکت در قرعه‌کشی هم حفظ حداقل موجودی در روز قرعه‌کشی است.

حساب‌های قرض‌الحسنه برای شرکت در قرعه‌کشی باید حداقل سه ماه متوالی ماندگاری در طول دوره داشته و زمان قرعه‌کشی نیز مفتوح باشند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی و اطلاعات معتبر از اتباع خارجی برای شرکت در قرعه‌کشی الزامی است.

انتهای پیام


7659429
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است