استانی 13:06 - 23 دی 1395
نماینده ولی فقیه در لرستان:
خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ولایت فقیه را محور عظمت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

ولایت‌فقیه محور عظمت انقلاب اسلامی/انقلاب چشم خناسان را کور کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه مسئولان کمیته های تخصصی دهه فجر در سخنانی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران عظمت جهانی پیدا کرده است اظهار داشت: این امر به واسطه چند مولفه مهم و اساسی بوده است.

ولایت فقیه موجب عظمت انقلاب شده است

وی یکی از این مولفه ها را تفکر اسلامی و دینی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در دنیا تفکرهای متعددی مانند مارکسیستی، سوسیالیستی، سرمایه داری و ... وجود دارد اما انقلاب اسلامی ایران خط بطلانی بر روی تمام تفکرات غربی، شرقی، سوسیالیستی و ... زد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آبا با بیان اینکه با تاکید بر اینکه مولفه هایی که موجب عظمت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران شده باید برجسته شوند گفت: یکی دیگر از مولفه هایی که موجب عظمت انقلاب اسلامی ایران شد اصل ولایت فقیه است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه قدرت، پیشرفت، بزرگی، سربلندی و ... ما به واسطه اصل ولایت فقیه است عنوان کرد: امروز در جامعه ای زندگی می کنیم که در راس آن شخصیت برجسته الهی، باتقوا، متعهد، دور اندیش، تیزبین، دقیق، بابصیرت، دشمن شناس و ... قرار دارد و این عظمت را ما نباید فراموش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز با وجود مقام معظم رهبری و ولایت فقیه مردم در آرامش زندگی می کنند گفت: همواره اصل ولایت فقیه موجب رفع مشکلات کشور شده است.

مردم با بصیرت یکی از مولفه های عظمت انقلاب

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه یکی دیگر از مولفه هایی که موجب عظمت انقلاب اسلامی ایران شد غلبه بر قدرت های مادی دنیا بوده است گفت: امروز استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی ایران به زانو درآمده و انقلاب چنان کرده که کشورها تابع فرمان ایران هستند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز تبدیل به یک قدرت الهی شده است تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی امروز در مقابل ایران اسلامی احساس ضعف و حقارت می کنند.

وی یکی دیگر از مولفه های مهم عظمت انقلاب اسلامی ایران را داشتن مردم با بصیرت عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی، مردمی با بصیرت، قدرشناس، آگاه و حاضر در صحنه هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه وجود مردم آگاه و با بصیرت موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی ایران شده است گفت: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله رفسنجانی نیز بسیار با شکوه بود و این امر موجب شده بود که تمام سرویس های جاسوسی آمریکا، انگلیس و صهیونیست تمام توان خود را به برای نفوذ به کار گرفتند تا بتوانند کاری انجام دهند.

انقلاب اسلامی مانند خورشید در دنیا می درخشد

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه حضور بابصیرت مردم در این مراسم موجب شد که این توطئه نقش بر آب شود گفت: یکی دیگر از مولفه های عظمت انقلاب اسلامی ایران ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی بوده است.

وی با اشاره به مقاومت ایستادگی مردم ایران در دوران دفاع مقدس، تحریم ها و ... تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران مانند خورشید در دنیا می درخشد و شعاع انقلاب اسلامی ایران چشم مستکبران، خناسان، کافران و منافقان را کور کرده و چشم دوستداران انقلاب اسلامی را روشن کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه این عظمت انقلاب اسلامی ایران باید به همه به خصوص نسل جوان جامعه نشان داده شود گفت: چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران گذشته و باید با برنامه ریزی لازم و مناسب زمینه انتقال ان به نسل جوان جامعه فراهم شود.


8654635
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است