استانی 16:39 - 22 مرداد 1399

۱۰ هزار نفر در استان ایلام برای تسهیلات کرونا ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر امروز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر در سامانه کارا برای تسهیلات کرونا در استان ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: حدود ۱۰۴ میلیارد تومان برای این تعداد افراد در نظر گرفته شده که فقط ۲۶ درصد آن جذب شده و مابقی هنوز در دست اقدام است.

استاندار ایلام با اشاره به از کل اعتبارات تسهیلات اختصاص یافته به استان یعنی از ۲۱۶ میلیارد تومان هم حدود ۱۲ درصد آن جذب شده است، گفت: هر دستگاه موظف است در حوزه کاری خود آسیب دیدگان از کرونا را باخبر و نسبت به ثبت نام آنها برای دریافت تسهیلات اقدام کند.

وی گفت: هنوز برای ۱۱۲ میلیارد تومان از سهم تسهیلات کرونا در استان ثبت نامی صورت نگرفته است.

استاندار ایلام ادامه داد: اما در خصوص تعداد کم پرداختی‌ها مقصر بانک‌ها هستند که اینجا لازم است در این مسیر تسهیلات بیشتر ایجاد کنند.

سلیمانی دشتکی ضمن هشدار نسبت به این مهم که مهلت جذب تسهیلات کرونا تا پایان مرداد ماه است، اظهار داشت: اگر ما نتوانیم تا این زمان تسهیلات را جذب کنیم ممکن است آن را به استان دیگری واگذار کنند، بنابراین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در زمان کم باقی ماننده این تسهیلات جذب شود.


10664594
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است