اقتصادی 02:21 - 24 بهمن 1394
"اینترپرایز ایرلند" که سازمان دولتی حامی شرکت‌ها در بخش تولید و تجارت بین المللی است، برای بهره برداری از فرصتهای تجاری جدیدی که در دوران پساتحریم ایجاد شده اند، در تدارک دو سفر به ایران در ماه‌های آتی است.

تدارکات ایرلندی‌ها برای تجارت در ایران

به گزارش ایسنا، هدف از این دیدارها گسترش تجارت ایرلند با ایران در بخشهای پزشکی، فناوری اطلاعات و مخابرات است.

به گفته شون دیویس، مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا این سازمان، دیدارهای مذکور پس از کارهای مقدماتی که توسط "اینترپرایز ایرلند" پیش از برداشته شدن تحریمها علیه تهران انجام شده بودند،انجام خواهند گرفت.

پایگاه خبری آیریش اگزماینر به نقل از دیویس نوشت: ما در سال 2015 برای ارزیابی فرصتهای بازار برای شرکتهای مشتریمان در ایران دیدارهایی انجام دادیم و بخشهایی که شناسایی شدند شامل پزشکی و فناوری اطلاعات و فناوری کشاورزی بودند.

مدت کوتاهی پس از برداشته شدن تحریمها "اینترپرایز ایرلند" یک سمینار پزشکی ایران در دوبی برگزار کرد که مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و بنابراین این سازمان وارد فاز بعدی می شود که دیدار از ایران در زمان نمایشگاه بین المللی پزشکی ایران در ماه مه سال 2016 است.

بر اساس این گزارش، مقامات "اینترپرایز ایرلند" همچنین برای بررسی فرصتهای آی سی تی و فناوری برای مشتریانشان به ایران سفر کرده اند.

پس از دیدارهای این سازمان، یک کنفرانس در دوبلین برگزار خواهد شد و یک دیدار از ایران پیش از نیمه دوم سال انجام خواهد شد.

مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا "اینترپرایز ایرلند" اظهار کرد: این سازمان قصد دارد از کنفرانس بزرگ دوبلین در اواخر امسال برای فراهم کردن زمینه حضور بخش فناوری کشاورزی در ایران استفاده کند.

انتهای پیام


7677534
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۵ هزار واحد مسکونی فرسوده در مرحله نوسازی است که با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت مردمی به مرحله بهره‌برداری رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی گفت: سالانه حداقل ۱۵ تا ۲۰ همت اعتبار با بهره کمتر از ۱۰ درصد باید به توسعه مکانیزاسیون اختصاص یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی ‏- ریالی» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: از ۴۴۵ روستای بی‌برق در ابتدای سیل در سیستان و بلوچستان مشکل ۳۸۰ روستا رفع شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: باید معافیت ها را هدفمند کنیم و تاثیر معافیتی را که اعمال می کنیم در حوزه مورد نظر ببینیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و عشایر توصیه می‌شود که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفته شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها گفت: امسال عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در ۴ میلیون هکتار باید اجرا شود که نیازمند ۳ تا ۳.۵ همت اعتبار است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه ۱۱ تا ۲۷ هزار تومان بوده و عرضه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است