ورزشی 09:12 - 03 اسفند 1395
تقدیر از جودوکاران ورامینی؛
ورامین- جودوکاران ورامینی در مسابقات استانی و کشوری خوش درخشیده و توانسته اند ظرفیت و پتانسیل شهرستان ورامین در رشته های ورزشی را به علاقه مندان هنرهای رزمی نشان دهند.

ورامین قطب جودو در استان تهران/رشته ای که نیازمند توجه است

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تقدیر از جودوکاران برتر باشگاه شهید سید مصطفی محمودی شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان، علاقه مندان به ورزش و ورزشکاران ورامینی برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان از جمله حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان ورامین حضور داشتند.

تیم جودو باشگاه شهید سید مصطفی محمودی که به نمایندگی از شهرستان ورامین در مسابقات استانی شرکت کرده بود، توانست خوش بدرخشد و مدال های طلا، نقره و برنز را در اوزان مختلف از آن خود کند.

ورزشکاران فعال در رشته جودو در این مراسم با اشاره به ظرفیت های موجود در این رشته ورزشی در شهرستان ورامین، بر توجه جدی تر مسئولان به جودوکاران تأکید کردند.

استاد بهزاد محمدی پیشکسوت جودو شهرستان ورامین که شاگردان فراوانی را در این عرصه تربیت کرده است، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز شهرستان ورامین در رشته های رزمی از جمله جودو، توانمندی و ظرفیت بسیار بالا و قابل توجهی دارد.

وی افزود: امروز جودوکاران ورامینی در مسابقات استانی و کشوری خوش درخشیده و توانسته اند ظرفیت و پتانسیل شهرستان ورامین در رشته های ورزشی را به علاقه مندان هنرهای رزمی نشان دهند.

محمدی با اشاره به استعدادهای موجود در رشته جودو ادامه داد: امروز استعدادهای زیادی در رشته های رزمی از جمله جودو در ورامین مشغول به فعالیت هستند و در صورت توجه و حمایت مسئولان، می توان در آینده قهرمانان بیشتری را در عرصه های ملی و بین المللی معرفی کرد.

وی با اشاره به پیوند ورزشکاران جودو با فرهنگ شهید و شهادت عنوان کرد: جودوکاران ورامینی در کنار توجه به پرورش جسم و کسب عناوین مختلف، به پرورش روح خود نیز توجه دارند و این مهم از سوی مربیان جودو با جدیت دنبال می شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این مراسم اظهار داشت: نامگذاری باشگاه های شهرستان ورامین به نام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پیوند ورزشکاران با الگوهای ناب اسلامی و دینی، یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی با اشاره به این نکته که ورزشکاران به عنوان نمایندگان شهرستان ورامین در مسابقات ملی و بین المللی حاضر می شوند، افزود: امروز ورزشکاران ورامینی در عرصه های مختلف ورزشی پرچمدار فرهنگ ۱۵ خرداد هستند و باید از نام ورامین دفاع کرده و نماینده شایسته ای برای این شهرستان باشند.


8836350
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است