سیاسی 14:11 - 20 بهمن 1394
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، ۲۲ بهمن ماه را صحنه نمایش وحدت و انسجام ملی ، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) دانست.

ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن را در پروژه نفوذ مأیوس کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت  سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن ماه را صحنه نمایش وحدت و انسجام ملی ، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب وامام (ره) و شهیدان گرانقدر ،ولایت مداری و استکبار ستیزی دانست.



متن کامل این بیانیه سه شرح زیر است:‌



در بخشی از این بیانیه‌آمده ست:



پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است؛ به گونه‌ای که پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی نشانه‌های فرجام حذف مطلق گرایی و برتری امریکا، فروپاشی  نظام تک قطبی و تسریع روند چند جانبه‌گرایی در نظام بین‌الملل را به واقعیت مسلم و گریز ناپذیر تاریخ معاصر تبدیل کرده است.



این بیانیه می‌افزاید: با گذشت 37 سال از انفجار نور و وقوع معجزه قرن، گفتمان مقتدر و منحصر به فرد انقلاب اسلامی که بر مبنای اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با اراده ولی فقیه و رهبری انقلاب تولید و با شاخصه "دفاع از مظلوم" و "ستیز با ظالم" در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده است؛ برغم زنجیره‌ای از فتنه‌ها ، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، هم اکنون انسجام ، اقتدار و سازماندهی جبهه مقاومت را فراتر از جغرافیای ایران و منطقه رقم زده است.



در ادامه این بیانیه رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و  مقاومت ملی " و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب " معرفی و تصریح کرده است: موفقیت‌های حیرت انگیز انقلاب اسلامی تأثیرات شگرف خود در محیط بین الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته است و جهان امروز خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای برخورداری از  نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و هندسه قدرت است.



این بیانیه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از دستاوردهای بزرگ و راهبردی انقلاب و تجلی دور اندیشی حضرت امام(ره) نسبت به تهدیدات و چالش‌های پر خطر فراروی نظام و ملت ایران قلمداد و خاطر نشان کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی برخاسته از متن انقلاب و اقیانوس ملت، نگاهی متفاوت از جریان‌های سیاسی به انقلاب، امام و رهبری و همچنین تحولات ملی، منطقه‌ای و جهانی داشته و در راستای تحقق به رسالت خطیر خود در پاسداری غیر محافظه‌کارانه از انقلاب، بگونه‌ای هوشمندانه حتی در فراسوی مرزهای کشور هم اکنون در جغرافیای مقاومت اسلامی در چارچوب مأموریت‌های مستشاری و حمایتی از دولت و ملت‌های مسلمان سوریه و عراق در مقابله با دشمنان مشترک امت اسلامی از جمله داعش و تروریست‌های تکفیری می پردازد و شهیدان گرانقدری چون سرداران همدانی، الله دادی، تقوی، قاجاریان و... را "سند افتخار" و مایه عظمت و سربلندی ملت ایران قرار داده است.



این بیانیه مراقبت و هوشمندی در قبال دشمن را بویژه در دوره  تاریخی حاضر از ضرورت‌های حتمی و فراروی آحاد ملت ایران بویژه مدافعین انقلاب اسلامی دانسته و تاکید کرده است:در شرایطی که جبهه دشمن بویژه آمریکای حیله‌گر و دغل باز در صدد است با همراهی برخی مرعوبان داخلی با بزک کردن چهره خود در عصر پسا‌برجام و عملیاتی ساختن راهبرد "نفوذ" با سناریوهای مختلف در حصار اراده و تصمیمات کشور رخنه و موریانه‌وار سست کردن اذهان نظام را دنبال نماید، برآحاد ملت و مسئولین کشور فرض است با هوشیاری و هوشمندی به رسالت خطیر تاریخی و انقلابی خود در قبال این توطئه بزرگ عمل کرده و دشمن قدار را در این صحنه مأیوس کند.



این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره جاودان امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه و دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران برای حضور گسترده ، پر شور و با شکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن تاکید کرده است: تردیدی نیست که ملت ایران یوم الله 22 بهمن را "فرصتی مبارک" برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ ساز، بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و نمایش توانمندی‌های  سرشار خود به جبهه گسترده  بد‌خواهان نظام که تغییر ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدف گذاری کرده‌اند قلمداد و این پیام قاطع و معنا دار را به آنان می دهد که با "لبیک به رهبری معظم" و "حضور حداکثری در انتخابات آینده" در هفتم اسفند ماه 94 روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران عزیز را بیمه خواهند کرد.



انتهای پیام/

7669288
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» متن گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در مجلس قرائت شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: قانون مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی شامل کمتر از نیم درصد مردم می‌شود آن هم مربوط به کسانی که مالیات نمی‌دهند و سود هنگفت برده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اصلاح رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اعمال ماده ۲۳۴ درباره گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: بانک مرکزی به تعهدات خود در اختصاص ارز دارو در پایان سال گذشته عمل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات موافقت کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است