استانی 16:29 - 06 مرداد 1396
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:
اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی مصوبات قاطعانه در برابر فشارها و بدعهدی های آمریکا را دنبال می کند و همه نمایندگان در این زمینه متفق القول هستند.

مجلس مصوبات قاطعانه در برابر بدعهدی‌های آمریکا را دنبال می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی مقدسی در سخنرانی نماز جمعه شهر کارچان اظهار داشت: هر چه دشمن فشار را بر مردم انقلابی ما افزایش دهد آن ها منسجم تر می شوند و مردم با قعطنامه های سنا و کنگره آمریکا ترسی به دلشان راه نمی دهند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: دو هفته پیش مجلس شورای اسلامی با بیش از ۲۱۱ امضا قاطعانه برای اقدامات مقابله ای با این فشارها بنا بر پیشنهاد کمیسیون امنیت ملی تصمیم گرفتند که در حال اجرا است و ایجاد محدودیت ها و تحریم برای مردم، نتیجه ای جز عملکردی مصممانه تر و منسجمانه تر از سوی مردم و دفاع بیشتر از ارزش های والای انقلاب و جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

مقدسی بیان کرد: در مورد تحریم های اعلام شده برای سپاه پاسداران نیز باید گفت که سپاه برای ما خط قرمز است و هیچکس حق ایجاد محدودیت و جسارت در این حوزه را ندارد، مردم انقلابی که از ابتدای انقلاب اسلامی برای این حوزه تلاش کرده اند دست از مقاومت و مقابله در برابر دشمنان نظام نخواهند کشید.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: بنای امامزاده مرضیه خاتون شهر کارچان باید به زودی ترمیم و بهسازی شود و پیگیری ها و حمایت های لازم در رابطه با آن انجام خواهد شد، اما به همکاری و همدلی خیرین در این زمینه نیاز است تا با مشارکت مردمی این کار به نحو احسنت به انجام برسد.

وی ادامه داد: برای تامین آب شهر کارچان نیز مجوزهای لازم اخذ و اعتبارات مورد نیاز تخصیص داده شده است که با حفر چاه، این شهر بتواند آب مورد نیاز خود را تامین کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در مورد پاسگاه این شهر نیز در روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری با فرمانده نیروی انتظامی کشور صحبت خواهیم کرد تا در این زمینه کارهای لازم انجام گیرد و همچنین برای آتش نشانی این شهر سال گذشته اعتبارات مورد نیاز تخصیص یافته است.

مقدسی گفت: تلاش نمایندگان مردم در مجلس این است که بتوانند مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسئولین برسانند و مطالبات به حق آنان را طلب کنند و امیدواریم در این زمینه موفق عمل کنیم تا رضایت مندی مردم حاصل شود.


9301919
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است