گوناگون 23:20 - 16 مهر 1394
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان:
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان حادثه شهادت یک مامور نیروی انتظامی و یکی از فرهنگیان بومی ایرانشهر در کمتر از دو روز دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان حادثه شهادت یک مامور نیروی انتظامی و یکی از فرهنگیان بومی ایرانشهر در کمتر از دو روز دستگیر شدند.



سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم غباروربی از گلزار شهدای زاهدان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد به خبرنگار مهر گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر دوشنبه شب هنگام گشت زنی در کمربندی مکران این شهر مورد هجمه افراد مسلح سوار بر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قرار گرفتند.



وی یادآور شد: متاسفانه بر اثر رگبار افراد مسلح ناشناس یکی از ماموران کلانتری ۱۲ به نام گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان به شهادت رسید و یکی از فرهنگیان ایرانشهر نیز که در صف پمپ بنزین بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و شهید شد که عاملان آن با تلاش های اطلاعاتی در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.



گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) زاهدان غبارروبی و عطر افشانی شد



همزمان با هفته نیروی انتظامی گلزار شهدای زاهدان با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم به ویژه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان غبارروبی و عطرافشانی شد.



فرمانده انتظامی استان درباره این مراسم گفت: گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه نام و یاد شهیدان عزیز را کم فروغ سازد.



سردار حسین رحیمی بیان کرد: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقا و حضور و درخشندگی است و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.




7180298
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است