استانی 18:15 - 11 شهریور 1393
شهرکرد/
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، از ایجاد 100 پژوهش سرای دانش آموزی در سال تحصیلی جدید در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی زرافشان در سفر به شهرکرد، با اشاره به فعالیت 300 پژوهش سرای دانش آموزی در کشور، گفت: سعی داریم تا پایان دوره چهارساله دولت، تعداد پژوهش سراهای دانش آموزی را به 752 پژوهش سرا افزایش دهیم به گونه ای که در هر شهرستان حداقل یک پژوهش سرای دانش آموزی وجود داشته باشد.

وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید 400 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ملی با ردیف تخصیص نیرو و امکانات خواهیم داشت .

زرافشان با بیان اینکه امسال از محل بودجه کیفیت بخشی، 3 میلیارد تومان به پژوهش‌سراها اختصاص داده شده است، اظهار داشت: نیمی از این بودجه برای 100 پژوهش‌سرای جدید و تجهیز امکانات این پژوهش‌سراها اختصاص و 1.5 میلیارد تومان آن به 300 پژوهش‌سرای فعلی اختصاص می‌یابد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 4 میلیارد و 800 میلیون تومان برای تجهیز حداقل یک پژوهش‌سرا، به آزمایشگاه مجهز نانو اختصاص داده ایم، گفت: قبلاً 1200 دانش‌آموز داوطلب ورود به موضوع نانو داشتیم اما در جشنواره اخیر 25 هزار و 797 نفر شرکت داشته‌اند که نشان از استقبال مطلوب در بخش فناوری نانو است.


4630820
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است