اجتماعی 12:21 - 06 بهمن 1399
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از آزاد سازی ۱۰۵ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این عملیات ۶۵ فقره حکم قضائی اجرا شد.

آزاد سازی ۱۰۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی

به گزارش ایسنا سرهنگ سلمان آدینه وند افزود: روستای حسن آباد فشافویه از جمله روستاهای نزدیک به شهر تهران است و با افزایش قیمت مسکن، زمین های کشاورزی  این روستا با استقبال بیشتری مواجه شده است و حتی تعدادی از مالکان این روستا زمین های کشاورزی خود را با ساخت بنا به باغ و باغچه  تبدیل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تغییر نوع کاربری بدون اخذ مجوزهای لازم،  نظم عمومی را در مالکیت اشخاص بر هم خواهد زد، اظهارکرد: تغییر نوع کاربری اعم از باغ به زمین های زراعی و یا کشاورزی به مسکونی و ... بدون انجام تشریفات اداری و اخذ مجوزهای لازم غیر قانونی است و به  منابع طبیعی و زیست محیطی آسیب وارد خواهد شد.

فرمانده یگان امداد توضیح داد: با مراجعه نماینده حقوقی اداره جهاد کشاورزی مبنی بر اجرای  ۶۵ حکم قضایی، مشخص شد که  مالکان این اراضی کشاورزی،  کاربری زمین های خود را به  وسعت  ۱۰۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع از کاربری کشاورزی به کاربری باغ و باغچه تبدیل کرده اند و اکنون کاربری این اراضی مطابق با اسناد مالکیت ثبتی آنان نیست.

به گزارش پایگاه خبری پلیس آدینه وند با اشاره به اینکه با اجرای دستورهای قضایی اراضی کشاورزی روستای حسن آباد به وضعیت سابق خود بازگشت، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این اراضی را بیش از  ۷۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام


10920104
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ ثوب البسه قاچاق خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در اتوبان آزادگان خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قائمیان گفت: قانون جوانی جمعیت تسهیل گر برون رفت از این شرایط است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو و کشف اموال مسروقه خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است