استانی 16:52 - 04 تیر 1395
کارشناس مسئول ستاد هدایت عملیات بحران وکمیته پدافند غیر عامل دانشکده علوم پزشکی نیشابور از وقوع سه تصادف در محور نیشابور به مشهد در عرض کمتر از 24 ساعت خبر داد.

3 تصادف در عرض کمتر از 24 ساعت با 23 مصدومبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مصطفی افشار نیک با اعلام این خبر اظهار داشت : اولین حادثه در ساعت 6 بعد از ظهر روز گذشته ( پنجشنبه ) در کیلومتر 40 جاده نیشابور به مشهد که مربوط به برخورد پژو 405 با پراید بود ، 8 مصدوم بر جای گذاشت .


وی ادامه داد :در حادثه دوم که ساعت 12امروز (جمعه) در کیلومتر 35 جاده نیشابور به مشهد رخ داد واژگونی پراید باعث مصدومیت 7 نفر شد.


این مقام مسئول بیان داشت : همچنین در حادثه سوم که در ساعت 14:10 امروز (جمعه ) درکیلومتر  10 جاده نیشابور به مشهد رخ داد برخورد تریلی با 206 تعداد 8 مصدوم دیگر بر جای گذاشت.


افشار افزود : در هر سه  حادثه، تکنسین های اورژانس 115 نیشابور به سرعت در صحنه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات درمانی موردنیاز در صحنه(پانسمان، کنترل خونریزی ، ثابت نمودن شکستگی ها و ...) مصدومین را به بیمارستان 22 بهمن منتقل کردند.


وی در پایان ضمن اشاره به افزایش بار ترافیک جاده های منتهی به مشهد مقدس بدلیل در پیش بودن لیالی قدر به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه حرکت کنند. 


انتهای پیام / ت

7988404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است