استانی 17:54 - 12 مهر 1394
/فاجعه منا/
هم‌زمان با سراسر کشور، آئین یادبود و بزرگداشت جان‌باختگان فاجعه منا، در شیراز برگزار شد.

آئین یادبود جان‌باختگان فاجعه منا در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، آئین بزرگداشت جان‌باختگان منا، به‌دعوت «سیدمحمدعلی افشانی»، استاندار و آیت‌الله «اسدالله ایمانی»، نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان فارس، بعداز ظهر یکشنبه 12 مهرماه در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا(س) شیراز برگزار شد.

جمع کثیری از مردم شیراز با حضور در این مراسم، با اعلام تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان، بر لزوم پیگیری حقوق آنان تا مشخص شدن مقصران اصلی فاجعه‌ی منا، تأکید کردند.

در این آئین نکوداشت، نماینده‌ی ولی فقیه در فارس، استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و جمع زیادی از مدیران کل سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، فرماندهان نواحی مختلف سپاه استان فارس و روحانیون حضور داشتند.

به گزارش ایسنا،‌ در این مراسم علاوه‌بر قرائت قرآن و مراسم مداحی و مرثیه‌خوانی، حجت‌الاسلام شیخ «علی‌رضا حدائق» به سخنرانی پرداخت.

در فاجعه‌ی منا، 49 نفر از حجاج اعزامی از استان فارس جان خود را از دست دادند که تاکنون پیکر 21 تن از آنان به وطن بازگردانده شده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر حجاج جان‌باخته که به شیراز منتقل شده است، صبح دوشنبه 13 مهرماه از حرم حضرت شاهچراغ(ع) به سمت گلزار شهدا در دارالرحمه شیراز هم‌چنین برخی از آنان نیز به سمت گلزار شهدای محله قصردشت شیراز تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

آیت‌الله «ایمانی» و مهندس «افشانی»، از عموم مردم ولایت‌مدار استان فارس و شیراز برای حضور در مراسم تشییع و تدفین جان‌باختگان فاجعه منا در شیراز دعوت کرده‌اند.

انتهای پیام


7162437
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است