استانی 02:01 - 29 آذر 1393
پس از 9 هفته عزل شهردار سابق
عضو شورای اسلامی شهر رشت به عزل شهردار این شهر در 22 مهر ماه امسال اشاره کرد و گفت: پس از 9 هفته امروز امیدواریم شهردار رشت انتخاب شود.

امروز قرار است شهردار رشت انتخاب شود

رضا رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کاندیداتوری هفت نفر برای تصدی شهرداری این شهر اظهار کرد: جلسه انتخاب شهردار از ساعت هشت صبح امروز در محل شورای شهر رشت آغاز می‌شود و هر کدام از کاندیداها مدت 15 دقیقه فرصت دارند برنامه خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت این فرصت را به شهر می‌دهند تا طبق برنامه‌های ارائه شده کاندیداها قوی‌ترین گزینه را به عنوان شهردار انتخاب کنند.

رسولی با بیان اینکه بررسی برنامه کاندیداها زمان بسیاری نیاز دارد، تصریح کرد: نشست‌های گروهی و فردی اعضای شورای شهر رشت با کاندیداها در روزهای گذشته انجام شده تا بتوانند برنامه‌های آنها را زودتر دریافت کرده و مطالعه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به وجود گزینه‌های خوب علمی، دارای سابقه اجرایی و دانش مرتبط با توسعه و شهرسازی بین کاندیداها اشاره کرد و افزود: محمدعلی ثابت قدم دارای دکترای شهرسازی است و آقای طالع دکترای مدیریت با گرایش توسعه دارد و دو نفر فعالیت‌هایی در سطح ملی داشتند.

وی با اشاره به اینکه اکنون تصویر واضحی در انتخاب گزینه مشخص وجود ندارد، بیان کرد: اعضای شورا با مطالعه برنامه و طبق صلاحیت افراد رای می‌دهند.

رسولی به اتفاق متفاوت این دوره شورای اسلامی شهر رشت نسبت به دوره‌های گذشته اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در این دوره نظرسنجی‌های خوبی داشتند و تحلیل‌ها منطقی است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه رسانه‌ها در این دوره شورا نظارت خوبی دارند، خاطرنشان کرد: بسیاری از رسانه‌ها به‌دور از جانب‌داری عمل کردند و ادامه این روند موجب می‌شود عملکرد 2.5 سال باقی‌مانده شورا منطبق‌تر با خواسته مردم باشد.

وی عزل شهردار سابق شهر رشت را 22 مهر ماه امسال ذکر کرد و یادآور شد: مدت 9 هفته است رشت بدون شهردار است و قانون اجازه می‌دهد روند انتخاب شهردار مدت سه ماه باشد.

رسولی با بیان اینکه احراز شرایط عمومی و ابلاغ حکم شهردار توسط وزیر کشور زمان بسیاری طول می‌کشد، اظهار کرد: با احتساب زمان مذکور به نظر می‌رسد از نظر زمانی عقب باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: مردم منتظر نتیجه انتخاب شهردار از طرف شورا هستند و اراده جمعی اعضا براین اساس است و امیدواریم در این جلسه شهردار رشت انتخاب شود.


5450591
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است