استانی 16:00 - 27 اسفند 1397
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آماده‌سازی 1244 آموزشگاه در استان برای پذیرایی از 90 هزار فرهنگی در ایام عید خبر داد.

آماده‌سازی 1244 آموزشگاه در استان برای پذیرایی از 90 هزار فرهنگی

قاسم‌علی خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: استان خراسان رضوی به خاطر وجود بارگاره شریف امام رضا (ع)، همه‌ساله هم در ایام نوروز و هم در تابستان و هم در دهه آخر صفر، پذیرای مهمانان و زائران بسیاری از سراسر میهن اسلامی است. 

وی ادامه داد: در این بین، فرهنگیان با توجه به علاقه‌ای که به امام رضا (ع) دارند، افتخار میزبانی از خودشان را نصیب آموزش و پرورش استان خراسان رضوی می‌کنند. در این راستا، در استان خراسان رضوی حدود 1244 آموزشگاه را به‌عنوان مراکز اسکان در نظر گرفته‌ایم و تمهیداتی اندیشه شده و تجهیزات لازم برای اسکان مدارس تهیه شده و بخشی از سنوات گذشته بوده و بخشی کمی هم امسال خریداری شده است. از این تعداد آموزشگاه، حدود 850 مدرسه در سطح شهر مقدس مشهد است؛ به دلیل اینکه مقصد بسیاری از زائران، مشهد است.

خدابنده تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که نود هزار همکار فرهنگی را پذیرا باشیم و بیست درصد ظرفیت تکمیلی در نظر گرفته شده تا در صورتی که شرایط جوی نامساعد باشد و برودت هوا پیش بیاید یا حجم مسافران افزایش پیدا کند، ما بتوانیم 20 درصد به امکانات خود بیفزاییم و در سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌ها و برخی از مدارس که نسبت‌به حرم فاصله بیشتری دارد، در خدمت این عزیزان قرار بگیرد. 

انتهای پیام


10082001
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است