استانی 16:33 - 02 اردیبهشت 1397
مدیرعامل دهکده گنجنامه:
مدیرعامل دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه با تأکید بر اینکه همدان نباید استان ردیف سوم گردشگری باشد، گفت: گرچه ظرفیت‌های خوب گردشگری و تفریحی در استان همدان وجود دارد اما متأسفانه معرفی خوبی انجام نشده است.

استان همدان نباید ردیف سوم گردشگری باشد

به گزارش ایسنا، سعید ترابیان امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 90 درصد سختی کار در همدان مسائل حاشیه‌ای است، افزود: متأسفانه بزرگترین مشکل ما عدم مطالبه‌گری است و از این پس باید تفکر ما به سمت مطالبه‌گری سوق پیدا کند.



وی با اشاره به اینکه ظرفیت و پتانسیل خوبی در استان داریم، ادامه داد: متأسفانه غنی از فقیر هستیم که این مشکل ریشه در مسائل فرهنگی و عدم مطالبه‌گری دارد.



وی با بیان اینکه 6 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کرده بودیم، یادآور شد: اکنون کل این مبلغ بازپرداخت شده اما باید 28 میلیارد دیگر برای تسویه این تسهیلات پرداخت می‌شد که شرکت علیصدر پرداخت این مبلغ را تقبل کرد و سهامش در تله کابین بالاتر رفت.



ترابیان خاطرنشان کرد: در سالجاری برای انجام تبلیغات مختلف با شرکت سیاحتی علیصدر همکاری کرده‌ایم که این موضوع در توسعه گردشگری تأثیر بسزایی خواهد داشت.



وی با بیان اینکه از فرصت رویدادهای گردشگری برای معرفی همدان و جاذبه‌های گردشگری آن باید استفاده کنیم، اضافه کرد: کمیته‌های تخصصی در این زمینه با خبرنگاران برگزار خواهیم کرد.



ترابیان با تأکید بر ارتباط با فعالان گردشگری گفت: پتانسیل‌های خوبی داریم اما معرفی خوبی برای همدان انجام نشده است، در صورتی‌که همدان معرفی شود ذیل آن معرفی گنجنامه نیز انجام خواهد گرفت.



علیصدر گوهری گرانبها در توسعه همدان



رئیس هیئت مدیره دهکده تفریحی توریستی گنجنامه با تأکید بر اینکه علیصدر گوهر گرانبهایی در توسعه شهر محسوب می‌شود، افزود: اگر 700 هزار مسافر وارد غارعلیصدر شوند از این تعداد 50 هزار نفر آن به همدان نمی‌آیند بنابراین علیصدر در توسعه شهر تأثیر بسزایی دارد.



وی ادامه داد: با این حال مجموع مسافران گنجنامه با مسافران علیصدر برابری می‌کند چرا که گنجنامه مسافران داخلی زیادی دارد.

وی راه ارتباطی به گنجنامه را معضل مهمی دانست و اظهار کرد: راه بازگشت از گنجنامه باید اصلاح شود که این موضوع نیاز به مطالبه‌گری دارد.



وی دستفروشی را معضلی دیگر در محوطه گنجنامه دانست و گفت: این موضوع برای مسافران ذهنیت بدی ایجاد کرده بود اما شهردار قبلی اراده‌ای برای تغییر این وضعیت نداشت که شهردار جدید طی سه روز طرح سامدندهی دستفروشان را عملیاتی کرد.



ترابیان پیاده‌راه‌سازی خیابان‌های اکباتان و بوعلی را ظرفیت مهم گردشگری دانست و یادآور شد: ظرفیت این پیاده‌راه‌ها به اندازه همین ظرفیت گنجنامه است.



وی با بیان اینکه برای تبلیغات ملی هزینه خواهیم کرد و در سالجاری رویکرد اصلی را در این زمینه خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: شاهکار اصلی ما در شهر ساخت مجتمع تفریحی و گردشگری نیست بلکه شاهکار جذب گردشگر است بنابراین باید در این راستا هزینه کنیم.



انتهای پیام


9754254
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است