ورزشی 18:43 - 26 خرداد 1398

سرمربی لهستان: تماشاگران ایران با مشت به اتوبوس ما می‌کوبیدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل کانادا در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال گفت: هم بازیکنان و هم مربیان همگی خسته اند، در بازی‌های روز سوم همیشه اینگونه است. این برد به دلیل این نیست که خیلی بهتر از کانادا بودیم بلکه دلیل آن این است که تنها اشتباهات ما به اندازه دو امتیاز کم‌تر بود.

هنین افزود: هفته سنگینی بود، مخصوصاً بازی دیروز مقابل ایران که ۵ ست طول کشید. بعد از بازی هم شهر شلوغ بود و خیلی سخت به هتل رسیدیم. خوشحال هستیم که به بهترین نحو هفته را تمام کردیم.

سرمربی تیم ملی لهستان در پاسخ به این سوال که از میزبانی ارومیه راضی است یا خیر؟ گفت: بعضی مواقع ساکت ماندن بهتر است چون فکر می کنم وقتی بیرون از سالن می باشید، مردمی عالی هستند. جو سالن هم فوق‌العاده است، اما مشکل اصلی این است که انتقال از سالن به هتل بد بود، کمیته اجرایی نتوانست مراتب انتقال ورزشکاران را به خوبی انجام دهد.

او تاکید کرد: بعد از بازی با ایران هواداران با مشت به اتوبوس ما کوبیدند و بازیکنان ما خیلی ترسیدند که این موضوع برای من اصلاً مورد قبول نیست. من به این فکر می کنم که اگر لهستان مقابل ایران پیروز می شد چه اتفاقی پیش می آمد و این مهم است! هتل هم کار خود را به خوبی انجام می دهد اما اگر نمی توانند امنیت بازیکنان را فراهم کنند، برای من این سوال به وجود می آید که آیا باز هم به ایران و به این شهر برگردم یا خیر!


10151331
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است