گوناگون 11:01 - 04 آبان 1393
تصویر صفحه نخست روزنامه‌های صبح امروز

فرارو - روزنامه‌های امروز صبح تیترهای متنوعی دارند. از این میان نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به پادشاه عربستان و توافق هسته‌ای در اکثریت عناوین امروز قرار داشتند.



روزنامه ایران با انتشار اطلاعیه بانک مرکزی در رابطه با مراجعه مردم به بانک‌ها و موسسات مجاز، نوشت: "اعلام فهرست موسسات مالی غیرمجاز". همچنین روزنامه مردم سالاری با تیترِ "محسنی اژه‌ای مسئول رسیدگی به پرونده اسیدپاشی" به حکم رییس قوه قضاییه برای پیگیری پرونده اسیدپاشی پرداخت. در این میان روزنامه شرق در گزارشی با عنوان "گزارش یک قتل" ناگفته‌های ترور بانکدار مرتبط با زنجانی در مالزی را افشا کرد.



روزنامه شرق نوشت: "حسین‌احمد نجادی (نژادی)1 یک‌تاجر 75ساله ایرانی- بحرینی روز 29جولای 2013 (دوشنبه هفتم‌مرداد1392) هنگامی که به‌همراه همسرش از یک‌معبد چینی در «کوالالامپور» خارج می‌شد، در پارکینگی به‌ضرب گلوله کشته شد. رسانه‌های خبری دنیا، خبر قتل حسین نجادی را به صورت گسترده پوشش دادند...  بر اساس گزارش رسانه‌ها، «کونگ سوی‌کوان» مردی که به سوی نجادی و همسرش شلیک کرده بود، در دادگاه عالی«کوالالامپور» به جرم قتل حسین نجادی و ترور نافرجام همسر مالزیایی 49ساله نجادی - «چئونگ‌می‌کوئن»- به اعدام محکوم شد که البته هنوز خبری رسمی درباره اجرای این حکم منتشر نشده است"



روزنامه شرق در ادامه به گفتگو با دوستان و فرزند حسین نجادی برای روشن کردن ابعاد این قتل مرموز می پردازد.



تصویر صفحه نخست سایر روزنامه‌ها را در زیر می‌بینیم:






































5041284
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است