استانی 10:44 - 15 اسفند 1393
فرمانده پلیس‌راه مازندران خبر داد
فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای مازندران، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان ضروری است در غیراین صورت از تردد آنان جلوگیری می‌شود.

بارش سنگین برف در محورهای مازندران/ تردد تنها با زنجیر چرخ

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای هراز، گدوک فیروزکوه، ولی‌آباد کندوان و کیاسر، گفت: تردد رانندگان حتما باید با زنجیرچرخ باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌ها، بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بودن جاده‌ها توصیه ما به رانندگان این است زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای رانندگان، اظهار کرد: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس‌راه کنترل می‌شود در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

محمدنژاد گفت: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج ـ چالوس به دلیل نصب فن در تونل کندوان از روز شنبه 16 اسفند ماه امسال خبر داد و افزود: این محدودیت روزهای شنبه لغایت سه‌شنبه هفته اعمال می‌شود و تا 25 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

فرمانده پلیس‌راه مازندران یادآور شد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند.

محمدنژاد تصریح کرد: همچنین وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی عنوان کرد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌ 2182934 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


5983980
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است