استانی 14:46 - 30 بهمن 1398
/انتخاب درست/
ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده گفت: شهرستان خدابنده با پیش‌بینی ۱۵۴ شعبه اخذ رأی آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است.

آمادگی شهرستان خدابنده با پیش‌بینی ۱۵۴ شعبه اخذ رأی

ایوب بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز انتخابات در شهرستان خدابنده، ۱۵۴ شعبه اخذ رأی مستقر خواهد شد که ۱۰۲ شعبه روستایی و ۵۲ شعبه شهری بوده و همه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در بخش سجاسرود، ۳۲ صندوق رأی مستقر خواهد شد، بخش بزینه‌رود ۳۳ شعبه کار اخذ رأی را بر عهده دارند و در بخش مرکزی و افشار نیز به ترتیب ۶۹ و ۲۰ شعبه اسقرار خواهد یافت.

فرماندار خدابنده تعداد واجدان شرایط برای رأی دادن در این شهرستان را ۱۱۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ۱۱ کاندیدای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این ماراتن سیاسی تأیید صلاحیت شدند و مردم نامزد موردنظر خود را در روز جمعه انتخاب می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: ۳۰۰۰ نفر عوامل برگزاری انتخابات را تشکیل می‌دهند که شامل اعضای شعب، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، بازرسان و سایر نیروها هستند و دوره‌های آموزشی را برای کسب آمادگی کامل در انتخابات سپری کردند.

وی با اشاره به اینکه صندوق‌های رأی از پنج‌شنبه تحویل داده می‌شود، عنوان کرد: انتخابات همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، ۲ اسفندماه از ساعت ۸ صبح در ۱۵۴ شعبه اخذ رأی آغاز می‌شود و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این روز سرنوشت‌ساز باشیم.

بیگدلی خاطرنشان کرد: کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی تشکیل شده که نسبت به امحای تبلیغات غیرقانونی نامزدها و اخذ شماره حساب و کنترل آن برای شفاف‌سازی مالی کاندیداها اقدانات لازم را انجام می‌دهد، ضمن اینکه در کمیته رصد فضای مجازی نیز اگر تخلفاتی همچون تخریب نامزدها، تخریب چهره دولت و نظام و مواردی از این دست مشاهده شود، برخوردهای قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام


10401779
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است