استانی 14:50 - 25 آذر 1397

صدور ۱۸۰ مجوز بی نام سرمایه گذاری در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر،  ایوب درویشی ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره آستان قدس رضوی اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۱۸۰ مجوز بی نام در بخش صنعت، خدمات، گردشگری و کشاورزی صادر شده که می تواند نقش مهمی در کاهش فرآینده سرمایه گذاری داشته باشد.

وی گفت: این تعداد مجوز به منظور حمایت از سرمایه گذاران و در راستای کاهش بروکراسی اداری و تسریع در روند سرمایه گذاری صادر شده است.

درویشی با اشاره به اینکه ۶۰۰ هزار هکتار جنگل بلوط، ۱۱۵ هزار هکتار مرتع،  بیش از دو نیم میلیون راس دام سبک و...از ظرفیت های مهم ایلام برای سرمایه گذاری است، گفت: از دیگر ظرفیت های استان می توان به نقت و گاز، مرز مهران،  اراضی آبی مستعد کشت وباغات، گردشگری، صنایع تکمیلی و...است.

وی گفت: استان ایلام دارای مزیت و ظرفیت سرمایه گذاری در همه بخش های مختلف است و ما از هر گروه و هر نهادی که در استان اشتغال زایی و سرمایه گذاری، کند حمایت می کنیم. 

معاون استاندار ایلام افزود: امسال در مرحله اول تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی بیش از یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال پرداخت شد که مرحله دوم نیز مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با اولویت ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت خواهد شد.


10001565
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است