ورزشی 02:24 - 31 خرداد 1397

عزت اللهی: گل اسپانیا تصادفی بود

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به روسیه، سعید عزت اللهی پس از شکست یک بر صفر برابر اسپانیا گفت: بازی خوبی از خود ارائه کردیم. ما بر اثر یک غفلت مقابل اسپانیا گل را دریافت کردیم. در طول بازی عملکرد خوبی داشتیم. یک دفاع منطقی را ارائه دادیم اما متاسفانه یک گل تصادفی را دریافت کرده و اعتقاد دارم اسپانیا خوش شانس بود که ما را شکست داد.

وی در پاسخ به این پرسش که یک خبرنگار خارجی گفته ایران فوتبال بازی نکرده است گفت: اگر این فوتبال نبود پس چه بوده است؟ بقیه تیم ها در مقابل یک حریف پرقدرت چه کاری انجام می دهند و با چه شیوه ای بازی می کنند؟ این حرف ها بیشتر برای آن است  که ذهن ها را تغییر دهند. مگر پرتغال برابر اسپانیا چگونه به تساوی رسید. سه توپ به دروازه اسپانیا نزدیک کرد و توانست سه گل بزند.

عزت اللهی تاکید کرد: آنهایی که فهم فوتبالی دارند می دانند که ما چند موقعیت داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم و اسپانیا خوش شانس بود که توانست از یک موقعیت باد آورده استفاده و دروازه ما را باز کند.

مدافع تیم ملی خاطرنشان کرد: اسپانیایی ها شانس آوردند که بردند و حالا زبانشان دراز شده و در مورد ما صحبت می کنند! همه دیدند که بازیکنان ما جنگیدند، تلاش کردند، دویدند و  چندین وقعیت خلق کردند اما با بدشانسی نتوانستیم دروازه اسپانیا را باز کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با اینکه باختیم اما آرامش داریم و امشب می توانیم راحت می خوابیم زیرا همه دیدند که چگونه بازی کردیم و من هم تمام تلاش خود را کردم تا بتوانم رضایت کادر فنی را برآورده کنم.

مدافع تیم ملی در خصوص گلی که به ثمر رساندند گفت: واقعا فکر می کردم گل صحیح است و بسیار خوشحال بودم اما وقتی داور او را نپذیرفت از این موضوع شوکه شدم اما هرچه بود ما باز به بازی بازگشتیم. چند فرصت خوب داشتیم که می توانستیم به گل دست پیدا کنیم و امتیاز بگیریم اما متاسفانه نشد و باید از الان به بازی پرتغال فکر کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از هواداران حاضر در ورزشگاه گفت: مطمئن هستم که در ایران هم همه پای گیرنده های خود بودند و برای موفقیت ما دعا می کردند اما شرمنده همه شدیم که نتوانستیم در این دیدار به امتیاز دست پیدا کنیم.


9817300
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است