استانی 12:15 - 07 شهریور 1393
رئیس سازمان بهزیستی در گفتگو با مهر:
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در راستای کاهش آسیب های ناشی از جنگ برای استان های غربی کشور مطالعات ویژه ای آغاز شده است.

مطالعات علمی برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از جنگ تحمیلی در دستور کار است

همایون هاشمی در جریان سفر امروز خود به کرمانشاه برای افتتاح برخی از طرح های حوزه بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنار مهر اظهار داشت: فعالیت های تازه سازمان بهزیستی بر اساس نیازمندی های مناطق مختلف برنامه ریزی می شود.

وی افزود: به عنوان مثال در مناطق غربی کشور یکی از نکات مهمی که با آن روبرو هستیم برخی آسیب های باقی مانده از جنگ است که باید با رویکردی علمی و دقیق به آنها پرداخته شود.

هاشمی تصریح کرد: در همین راستا کارگروه های ویژه ای برای مطالعه و یافتن راهکارهای کاهش این آسیبها در سازمان بهزیستی فعالیت می کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای برخی طرح ها به صورت پایلوت در کرمانشاه اظهار داشت: شهر روانسر در کرمانشاه به صورت پایلوت به عنوان اجرای طرح بدون مانع برای معلولان در نظر رفته شده است.

شایان ذکر است رئیس سازمان بهزیستی صبح امروز 4 واحد مسکونی را برای نگهداری از کودکان بی سرپرست را افتتاح کرد و تا دقایقی دیگر برای افتتاح 1100 واحد مسکن مهر به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت آباد کرمانشاه حاضر خواهد شد.

 


4591762
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است