اجتماعی 11:01 - 07 اسفند 1395
رییس پلیس پایتخت جزییات دستگیری سارقان مسلح صرافی خیابان فردوسی و همچنین سرقت خودروی حمل پول بانک پاسارگاد را تشریح کرد.

دستگیری چندمظنون در رابطه با سرقت خودروی حمل پول

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از صرافی خیابان فردوسی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام وقوع این حادثه بلافاصله تیمی ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد و در عرض کمتر از 48 ساعت ماموران پلیس آگاهی با اقدامات خود موفق به شناسایی و ردیابی سارقان شدند.

وی با بیان اینکه مخفیگاه این افراد در یکی از شهرهای استان لرستان شناسایی شد، افزود: بلافاصله هماهنگی‌های لازم با فرماندهی انتظامی استان لرستان انجام و سه سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه دو سارق به عنوان متهمان اصلی و یک نفر نیز به عنوان همدست‌ دستگیر شد، اظهار کرد: سارقان ارزهای سرقت شده را که 64 میلیون تومان بود به ریال تبدیل کرده بودند که با اقدامات انجام شده حساب این افراد مسدود شد.

به گفته رییس پلیس پایتخت، یکی از سارقان دستگیر شده پیش از این نیز سابقه کیفری داشته است.

ساجدی‌نیا ابراز امیدواری کرد که سریعا احکام این افراد صادر شود.

دستگیری چند مظنون در رابطه با سرقت خودروی حمل پول

رییس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی درباره پرونده سرقت خودروی حمل پول متعلق به بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی نیز گفت: در این زمینه چند مظنون بازداشت شده و تحقیقات ادامه دارد و به زودی خبرهای دیگر در این موضوع منتشر خواهد شد.

ساجدی‌نیا همچنین با اشاره به نزدیکی به ایام عید، درباره مرخصی سارقان نیز گفت: پیشنهاد می‌شود که مسوولان قضایی در این ایام به سارقان سابقه‌دار مرخصی ندهند.

انتهای پیام


8853215
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است