استانی 10:03 - 28 خرداد 1398
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه مبارزه با ملخ در اراضی استان با جدیت ادامه دارد، گفت: مبارزه با آفت ملخ در نقاط آلوده با بهره گیری از تمامی ظرفیت استان در حال انجام است.

ریزش جدید ملخ در غرب هرمزگان

به گزارش ایسنا، علیرضا صفا ای سینی در نخستین جلسه پیگیری و بررسی راه‌های مقابله با ملخ‌های صحرایی، افزود: ۱۲ خودرو با همکاری اداره کل راهداری استان به منظور پایش ریزش آفت ملخ در سراسر هرمزگان در کمترین زمان ممکن در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین پایش که امروز ۲۷ خرداد ماه انجام شد شهرستان‌های بستک، بندر لنگه و بندر خمیر در معرض ریز ملخ قرار گرفته‌اند.

صفا ای سینی همچنین از سمپاشی هوایی دو منطقه شهرستان حاجی آباد خبر داد و بیان کرد: سمپاشی هوایی در دو بخش احمدی و شمیل حاجی آباد به منظور مبارزه با آفت ملخ در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به تقاضای استان نسبت به افزایش سهمیه سم مخصوص مبارزه با آفت ملخ اشاره کرد و گفت: به منظور مبارزه با ریزش احتمالی ملخ در استان تقاضای افزایش سهمیه سم مبارزه با آفت ملخ به سازمان مدیریت بحران کشور و حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: با دستور استاندار و تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از تمامی ظرفیت دستگاه‌های استان به منظور مقابله با آفت ملخ در هرمزگان استفاده شده است و مبارزه با این آفت تا پایان ریزش و ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام


10152753
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است