استانی 10:19 - 05 مرداد 1395
باشگاه خبرنگاران فرهاد کوهکن در گذشت
حسین کوهکن ملقب به فرهاد ثانی اورامان درگذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صبح امروز حسین کوهکن ملقب به فرهاد ثانی کسیکه غارسنگی او یکی ازنقاط دیدنی وگردشگری استان کرمانشاه است بدلیل بیماری در سن 86 سالگی دارفانی را وداع گفت و به سرای معبود شتافت.


فرهاد کوهکن در گذشت


حسین عثمانی متولد مهرماه 1309 ازطایفه امامی حدودا50 سال قبل هنگام شکاربراثراصابت گلوله یک پای خود راازدست داد.


در اوایل جنگ ایران و عراق خانه اش بر اثر اصابت بمب ویران شد و همراه همسر و سه پسر و سه دخترش راهی روستای قشلاق شهرستان پاوه و در یک خانه کلنگی ساکن می شود که آن خانه هم فرو میریزد و تمام گله گوسفندانش تلف می شوند ، و اینبار بایک تیشه و بیلچه به جنگ سخره های اورامان میرود تادیگرهیچ وقت خانه اش ویران نشود.


 اودرمدت 19 سال همچون فرهاد اما بی شیرین دل سخره هارامی شکافد و بنایی دردل سنگ می سازد که بی نظیراست ، این بنای مشهور دارای بازدید کنندگان فراوانی است .


نکته جالب توجه این است که مرحوم فرهادثانی در این بنابرای خود مدفنی ساخته است که وصیت نموده پس ازمرگش در همان جا دفن گردد .






انتهای پیام/ی

8062390
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است