استانی 01:20 - 25 آذر 1397

هیچ کس نمی تواند انقلاب اسلامی را در انحصار خود داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی شامگاه شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بابیان اینکه دنیای استکبار همواره در تلاش برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: دشمن طی سال‌های اخیر  و در آستانه ۴۰ سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه‌ها خود را بیشتر کرده است و از همه ظرفیت‌هایش را برای ضربه زدن به‌نظام استفاده می‌کند.

وی بابیان اینکه دشمن اگر از تاکتیک خود نیز عقب‌نشینی کند همچنان دشمن است اما در مقابل این دشمن باید متحد بود، ادامه داد: در مقابل این دشمن باید متحد بود و فقط یک کلمه واحده که نشان از وحدت ملت ایران است بیان شود.

خاتمی افزود: تابستان داغ یکی از توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بود که خنثی‌شده اما در این زمینه وظیفه سنگینی بر دوش دستگاه‌های اجرایی قرار دارد که در این زمینه لازم است جهت‌گیری گزارش‌ها مقایسه‌ای باشد تا شیرین‌تر شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بابیان این‌که یکی از اولویت‌های مهم امسال، تبیین و گزارش ۴۰ اقدام برجسته و اساسی دستگاه‌ها است، گفت: فرمانداران در ارائه این گزارش، نقش مهمی دارند چون عمده کارها در مناطق محروم استان انجام‌گرفته است.

خاتمی افزود: کمیته‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی تشکیل‌شده و فعالیت‌ها را انجام می‌دهند تا امسال فعالیت‌های گسترده‌تری انجام شود.

وی بابیان اینکه هر برنامه و اقدامی که در راستای گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد باید به نام نظام اسلامی و سربلندی و عزت نظام تمام شود، گفت: حماسه ملی ۹ دی یکی از برنامه‌های پیش رو در سال جاری بشمار می‌رود که باید امسال این مراسم پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت:  اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و هیچ‌کس نمی‌تواند انقلاب اسلامی را در انحصار خود داشته باشد.

خاتمی افزود: طی ۴۰ سال گذشته هرکسی بر سرکار آمده با تمام توان کارکرده و اقدامات انجام‌گرفته پس از پیروزی انقلاب فقط به نام نظام جمهوری اسلامی است.


10000884
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است