استانی 14:30 - 26 مهر 1398
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ما در کنار دریا هستیم اما آن چنان که باید بر روی ورزش های آبی سرمایه گذاری نکرده ایم که باید به آن توجه و جدی گرفته شود؛ ورزش برای ما یک امر ضروری است تا گرفتار روزمره‌گی نشویم.

آن چنان که باید در هرمزگان بر روی ورزش های آبی سرمایه گذاری نکرده ایم

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: با توجه به سال رونق تولید نیاز است نکاتی در مورد صادرات بگوییم؛ ما خدا را شکر می کنیم که گاهی دشمن می خواهد ضربه هایی بزند اما در هایی در جاهای دیگر به روی ما باز می شود.

وی ادامه داد: زمانی که به دلیل تحریم ها ارزش پول ملی ما کمتر شد خداوند درب دیگری را به روی ما باز کرد که صادرات مقرون به صرفه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلیمن عبادی زاده بیان کرد: علی رغم عزم جدی مسوولین در بحث صادرات مشکلات جدی وجود دارد که باید رفع شود و عزم و جزممان کامل تر شود.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: در بحث داخلی کم توجهی به کیفیت کالا ها پسندیده نیست، ما می خواهیم با دنیا رقابت کنیم و باید به کیفیت کالا دقت کنیم.

وی عنوان کرد: ما در صنعت بسته بندی مشکل داریم، عقل مردم به چشم شان است و دنیا از همین حربه برای در دست گرفتن بازار ها استفاده می کند چنانچه در همین استان هرمزگان کلی موارد وجود دارد که باید درست بسته بندی شود و همه باید در این مسئله ورود کنند تا نگذارند در رقابت با کشور های خارجی مغموم باشیم.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: در نظام مالیاتی هم مشکل داریم، کشورهایی هستند که نه نفت و گاز دارند و نه معادن اما کشورشان با مالیات اداره می شود و مردم باید بدانند زمانی که اقتصاد ما با مالیات و محصولات غیرنفتی اداره شود اقتصادی مطمئن تر و غیر متزلزل تر خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: بسیاری از مردم تولید می کنند اما بازار ندارند اگر دستگاه های حمایتی توجه کنند و بازار مناسبی برای تولیدات مردمی ایجاد کنند به سمت رونق اقتصاد خواهیم رفت.

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد: امروز مدارس ما باید توجه به ورزش داشته باشند زیرا عقل سالم در بدن سالم است و نباید اجازه داد که ورزش در مدارس به یک امر سمبلیک تبدیل شود.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: ما در کنار دریا هستیم اما آن چنان که باید بر روی ورزش های آبی سرمایه گذاری نکرده ایم که باید به آن توجه و جدی گرفته شود؛ ورزش برای ما یک امر ضروری است تا گرفتار روزمره‌گی نشویم.

وی عنوان کرد: به ورزش های همگانی بیشتر باید توجه شود زیرا جایش خالی است و ورزش قهرمانی استان هم که رو به افول است و باید دادش برسید تا برای جوانان ما ایجاد نشاط و غرور کند.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش پایانی صحبت هایش اظهار کرد: پیاده روی اربعین رسانه های بزرگی مانند هالیوود را کشانده به گوشه رینگ و قدرت مانور را از آن ها گرفته است و شیطنت هایی هم همه ساله قبل از آن اربعین صورت می گیرد اما نمی توانتد از شکوه این حرکت عظیم بکاهند.

انتهای پیام


10269749
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است