استانی 11:01 - 06 بهمن 1399
ایسنا/کرمانشاه دبیرکل اتاق بازرگانی کرمانشاه از سفر هیات تجاری و اقتصادی حلبچه عراق به کرمانشاه خبر داد.

هیات تجاری حلبچه به کرمانشاه می‌آید

داریوش پناهی اظهار کرد: هیات تجاری حلبچه عراق روز چهارشنبه (هشتم بهمن) به کرمانشاه می آیند و تا روز جمعه (۱۰بهمن) در استان حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه، پناهی با بیان اینکه این هیات تجاری متشکل از رئیس و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی حلبچه و جمعی از بازرگانان این استان می باشند، هدف از این سفر را توسعه روابط اقتصادی و مبادلات تجاری بین دو استان اعلام کرد.

به گفته دبیرکل اتاق بازرگانی کرمانشاه، در این سفر توسعه همکاری اقتصادی بین دو طرف خصوصا در بعد توریسم درمانی بسیار مورد تأکید است.

پناهی از حلبچه به عنوان یک استان مهم و تأثیرگذار عراق یاد کرد که با وجود داشتن دو مرز مشترک شوشمی و شیخ صله با کرمانشاه، تقویت ارتباط با این استان ضروری است.

وی بازدید از برخی واحدهای صنعتی، بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، دیدار با استاندار و مسئولین اقتصادی و همچنین نشست با فعالان اقتصادی کرمانشاه را از جمله برنامه‌های سفر این هیات اقتصادی به کرمانشاه اعلام کرد.

انتهای پیام


10919860
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است